1397-11-12 18:01
1492
0
60843
شهردار گرگان خبر داد؛

دادبود : اجرای 250 پروژه، ایام دهه فجر در گرگان

شهردار گرگان از وجود 250 پروژه در دست اقدام خبر داد و گفت: به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی از این تعداد پروژه  40 مورد به صورت شاخص اجرایی خواهد شد.

به گزارش گلستان ما، عبدالرضا دادبود، در نشست ستاد خبری چله انقلاب اسلامی از وجود 250 پروژه در دست اقدام خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی از این تعداد پروژه  40 مورد به صورت شاخص اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تمام پروژه های شهرداری گرگان با رویکرد دهه فجر در حال فعالیت است، افزود: حجم قابل توجهی از پروژه‎ها تا پایان سال به بهره ‎برداری خواهد رسید.

شهردار گرگان از کلنگزنی پارک تفریحی هزار پیچ در مساحت 15 هکتار خبر داد و گفت: این پروژه با سرمایه‎ گذاری 150 میلیارد تومان در دو فاز انجام خواهد شد که فاز نخست آن را شهرداری با 10 میلیارد تومان اعتبار انجام خواهد داد که شهربازی روباز و سرپوشیده، رستوان، کافی شاپ،  بازارچه، مسیر پیاده روی، دوچرخه سواری و تعدادی کلبه برای اقامت در این مجموعه پیش بینی شده است.

وی راه اندازی پروژه ‎ای در مجموعه چهارشنبه بازار خبر داد و افزود:  مجموعه اتوبوسرانی به مکان افسران انتقال خواهد یافت.

دادبود اظهار کرد: چهارشنبه‎ بازار گرگان به ابتدای جاده سعد آباد انتقال داده خواهد شد که این مجموعه الگو برداری از معماری هفت استان چون گرگان، تهران، اصفهان، یزد، سیستان بلوچستان ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.