1397-11-11 17:20
1401
0
60823
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

میقانی : افتتاح 38 میلیارد از پروژه های راهداری گلستان در دهه فجر / توزیع16هزار حلقه لاستیک با کمک تشکلات صنفی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان گفت: نزدیک به 38 میلیارد تومان انواع پروژه در ایام دهه فجر سال جاری افتتاح و به بهره برداری خواهد شد .

به گزارش گلستان ما؛ مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهارکرد: در این چهل سال پرفراز و نشیب نظام در حوزه های به پختگی رسیده است و در حال حاضر جمهوری اسلامی نقش تعیین کننده در منطقه دارد.

وی ادامه داد: با توجه به تمام هجمه ها و فشارهای که در این سال ها به جمهوری اسلامی ایران از طریق بیگانگان وارد شده است پیشرفت های بسیاری در کشور اتفاق افتاده که قابل مقایسه با گذشته نیست.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان با اشاره به اینکه یکی از وظايف راهداری گلستان، نگهداری از شبکه راه های استان است ، گفت: نزدیک به 38 میلیارد تومان انواع پروژه در ایام دهه فجر سال جاری افتتاح و به بهره برداری خواهد شد .

وی به پروژه های دهه فجراستان گلستان اشاره کرد وگفت: با تمام تلاش هایی که انجام شده ولی نباید به وضع موجود راضی باشیم و تلاش خود را با تمام وجود انجام دهیم.

میقانی تصریح کرد: گلستان جزو استان های برتر در کاهش تلفات جاده است کشور است ، گفت: در بحث سفر اخیر ریاست جمهور نزدیک به 60 میلیارد تومان برای حذف نقاط حادثه خیز استان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان گفت:یقانی تصریح کرد: 22 دوربرگردان در سطح استان در سال 98 و 99 مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان گفت: 24 راهدار خانه و اکیپ و همچنین 160 ماشین آلات در طرح زمستانه راهداری استان مشارکت داشته اند.

وی گفت: بیش از 20 تشکل صنفی در استان داریم که تعاملات ما با آن ها دوسویه است و در امر کامیونداران و مشکلات آنها کمترین میزان مشکل را در سطح کشور شاهد بودیم.

میقانی به توزیع16 هزار حلقه لاستیک توسط تشکلات صنفی اشاره کرد و گفت: 220 اتوبوس در استان گلستان وجود دارد که میانگین سن آنها مناسب و استاندارد است ولی مینی بوس های استان فرسوده است و باید نوسازی شوند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.