1397-11-11 13:03
1549
0
60817
رئیس اداره آب کلاله:

پس از انقلاب مخازن آب شرب کلاله از 500 به 7500متر مکعب و خطوط انتقال به 28 هزار متر افزایش یافت + تصاویر

رئیس اداره آب شهر کلاله گفت: قبل از انقلاب برای تامین آب شرب شهروندان کلاله تنها یک مخزن 500 مترمکعبی وجود داشت که مسلما مشکلات عدیده ای برای تایمن آب شرب به همراه داشت؛ اما پس از انقلاب تعداد مخازن و حجم انها به ترتیب به 3 باب و 7500 مترمکعب افزایش یافت.

به گزارش گلستان ما، مجتبی مصطفی لو در گفتگویی اظهار داشت: فارغ از پیشرفت هایی که پس از انقلاب در حوزه روستایی در عرصه آبرسانی به روستاییان داشته ایم، به برکت انقلاب اسلامی در شهر کلاله نیز از این پیشرفت ها مستثنی نبودیم.

وی افزود: قبل از انقلاب برای تامین آب شرب شهروندان کلاله تنها یک مخزن 500 مترمکعبی وجود داشت که مسلما مشکلات عدیده ای برای تایمن آب شرب به همراه داشت؛ اما پس از انقلاب تعداد مخازن و حجم انها به ترتیب به 3 باب و 7500 مترمکعب افزایش یافت.

مخزن آب شهر کلاله قبل از انقلاب

تصویر ارسالی توسط اسماعیل تقی زاده رئیس اسبق آموزش و پرورش کلاله

رئیس اداره آب کلاله گفت: قبل از انقلاب منبع تامین آب شرب کلاله یک حلقه چاه بود و این در حالی است که این تعدا چاه با به مدار آمدن دو حلقه چاه جدید(امسال) به 8 حلقه چاه افزایش می یابد.

مصطفی لو یادآور شد: پس از انقلاب آب چشمه آقسو نیز برای تامین آب شرب کلاله به مدار آمد.

وی گفت: شبکه آبرسانی شهر کلاله قبل از انقلاب 15 کیلومتر بود و این شبکه پس از انقلاب به 144 کیلومتر افزایش یافت.

رئیس اداره آب کلاله تاکید کرد: قبل از انقلاب خطوط شهر کلاله 800 متر بود و در حال حاضر این میزان به 28 هزار متر افزایش یافته است.

وی در پایان گفت: قبل از انقلاب تنها به 500 واحد آبرسانی شده بود و در حال حاضر تعداد مشترکین این اداره 14هزار و 500 مشترک است./ کلاله خبر

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.