1397-10-26 12:44
1830
0
60425
نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس:

باید به جوانان اعتماد کنیم/ بسیج ظرفیتی خوبی برای شتاب دادن به کارهاست

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس گفت: ما هیچ گاه وفای به عهد را، از اروپا و آمریکا ندیدیم. برجام حقانیت و درستی هشدارهای مقام معظم رهبری که فرمودند نباید به لبخند غربی ها امیدوار بود را بر همه آشکار کرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از تیترآزاد، علیرضا ابراهیمی نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگار تیتر آزاد با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار مردم قم، اظهار داشت: آفت امروز جامعه اسلامی اشرافی گری است. متاسفانه خلق و خوی اشرافی گری در بخشی از مسئولین کشور و حتی مردم دیده می شود که این زیبنده نظام و مدیریت کشور نیست.

وی افزود: یک کار خوبی که در مجلس دهم انجام شد، قانون منع بکارگیری بازنشستگان بود. با تصویب این قانون، بسیاری از بازنشستگان با سمت‌های دولتی خداحافظی کردند، اما هنوز در برخی از جاها، مانند صدا و سیما، تعدادی همچنان مشغول به کار می باشند.

ابراهیمی در ادامه بیان کرد: با توجه به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر جوان گرایی، باید این قانون بصورت کامل اجرا شود و به جوانان اعتماد کنیم. برخی از افراد شاید مشاوران خوبی باشند، اما دیگر آن توان و تحرک عملیاتی را ندارند . بکار گیری بازنشستگان در پستهای اجرایی عدم تحقق اقتصاد مقاومتی و حرکات جهادی را به همراه دارد.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس، ضمن بازخوانی قسمتی دیگر از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از فضای مجازی برای تو دهنی زدن به دشمنان گفت: تحقق اینترنت ملی یا همان شبکه ملی اطلاعات و آموزش سواد رسانه‌ای از ضروریات مدیریت بر فضای مجازی کشور است.

وی ادامه داد: وزارت ارتباطات باید زیرساختهای لازم برای این توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از فضای مجازی برای تو دهنی زدن به دشمنان را فراهم کند. از آنجا که سپاه و بسیج همواره حامی حریم اعتقادی کشور بودند و ظرفیت خوبی برای تحقق فرمایشات حضرت آقا هستند، کمک گرفتن از آنها و کمک آنها به دولت، می تواند سرعت زیادی به اجرای این خواسته مقام معظم رهبری بدهد، زیرا تجربه نشان داده که بسیج ظرفیتی خوبی برای شتاب دادن به پیشرفت و سرعت کارهاست.

ابراهیمی در آخر به بی اعتباری امضاء، تهدیدات و وعده های غربی ها اشاره کرد و اعلام کرد: ما هیچ گاه وفای به عهد را از اروپا و آمریکا ندیدیم. در این دوران ۴۰ ساله انقلاب، آنها هیچ گاه به تعهدات خود پایبند نبوده اند. مثلا بعد از جنگ و قطعنامه 598 منافقین با پشتیبانی اطلاعاتی و تجهیزاتی آمریکا از داخل خاک عراق به کشور ما حمله کردند.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس، خاطرنشان کرد: ما هرگاه به آمریکایی ها اعتماد کردیم، دچار خسارت شدیم. بیانات حضرت آقا تلنگری برای مسئولین کشور است. ما باید هوشیاری خود را بیشتر کنیم، قرار داد ها را محکم ببیندیم و خلاء ها، مشکلات و تعهدات حقوقی آنها را بخوبی بررسی کنیم.

وی افزود: برجام نشان داد که آمریکایی‌ها ، با وجود انجام شدن تمامی تعهدات از سوی ایران که مهر تایید سازمان ملل و آژانس را به همراه داشت، به عهد خود وفا نکردند. اروپایی‌ها هم که همیشه دنباله روی آمریکا می باشند به تعهدات خود پایبند نبودند. امروز حقانیت و درستی هشدارهای مقام معظم رهبری که فرمودند نباید به لبخند غربی ها امیدوار بود ، بر همه آشکار شد.

ابراهیمی در پایان گفت: مجلس و دولت باید راه های برخورد با این بدعهدی ها را پیدا کند. وظیفه وزارت خارجه برخورد مناسب در تعاملات دیپلماسی است. دیپلماسی اقتصادی و فرهنگی ما هم پای دیپلماسی سیاسی حرکت نکرد. اگر هر سه دیپلماسی به خوبی عمل کنند، همواره کشورهایی پیدا می شوند که دنبال تعامل با ایران، خرید محصولات ایرانی و دور زدن تحریم ها هستند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.