1397-10-09 18:30
2001
0
59982
تاملی بر غیبت دو مسئول ارشد استانی :

عدم حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان در مراسم یوم الله 9 دی

نهمین سالگرد حماسه 9 دی هم در حالی برگزار شد که نماینده ولی فقیه در استان و مناف هاشمی استاندار نیز در این مراسم حضور نداشتند .

به گزارش گلستان ما ؛ امروز 9 دی سالگرد حماسه 9 دی سال 1388 بود ، زمانی که مردم با حضور در خیابانها غبار فتنه 8 ماهه را شستند و سبزه های مزبله را به زباله دان تاریخ حواله کردند .

بعد از آن همه ساله در سالگرد این روز بزرگ مردم با راهپیمایی در خیابانها و اماکن عمومی در استانها و شهرهای مختلف کشور این روز بزرگ را گرامی می دارند .

اما امسال در مراسم یوم الله 9 دی نه استاندار گلستان حضور داشت و نه نماینده ولی فقیه که البته آیت الله نورمفیدی طی 9 سال گذشته نشان داده تمایلی به حضور در مراسم این روز ندارد و همه ساله در این ایام سفری برای وی تدارک دیده می شود .

اما استاندار گلستان چرا نیامد ؟ آیا مناف هاشمی از جایگاه خودش می ترسد که به این مراسم نیامد ؟

 آیا مردم از خودشان نمی پرسند که چرا استاندار نظام جمهوری اسلامی در صف مقدم راهپیمایان 9 دی در گرگان حضور ندارد ؟ آیا کاری مهمتر از این بود که مناف هاشمی ترجیح داد به مراسم نیاید ؟

به هر حال عملکرد مناف هاشمی این روزها انتقاداتی را در استان گلستان به همراه داشته و اگر وی همچنان به عزلت نشینی ادامه دهد و از آمدن میان مردم به عناوین مختلف طفره برود ، دیر یا زود باید بار سفر ببندد و از این استان برود .

حداقل مناف هاشمی به سخنان روز گذشته خود وفادار باشد که در جلسه شورای اداری گرگان گفته بود :

"زمانی موفق خواهیم بود که خواسته های ملی مان را بطور مشترک و با همگرایی مطالبه کنیم تا بتوانیم در گلستان و گرگان تحولی عظیم را ایجاد نماییم."

خب جناب هاشمی ! شما در راهپیمایی 9 دی که یک خواسته ملی و مردمی است و می توانستید حس همدلی و همراهی بین مردم و مسئولین ایجاد کنید ، حضور نداشتید ، پس سعی کنید این قدر شعار همگرایی ندهید که برخی انتصابات شما فضای استان گلستان را آلوده کرده است .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.