1397-10-07 16:44
1865
1
59877
در سایه حمایت معنادار استاندار صورت گرفت :

شو شرکت خاص!! مقابل وزیر راه و شهرسازی در مرز اینچه برون

شرکت" ف" که مدعی در اختیار گرفتن 75 هکتار از اراضی ملی اینچه برون جهت احداث پایانه غلات شده است ، اخیرا در سفر وزیر راه و شهرسازی به استان شو مضحکی را مجددا راه انداخته است .

به گزارش گلستان ما ؛  گویا اشتهای سیری ناپذیر ارباب قدرت و ثروت در بدست آوردن اموال و تصاحب اراضی ملی تمامی ندارد و این شرکت خاص تمایلی ندارد که با حاکمیت دولتی بخش راه آهن همکاری کند لذا به هر دری می زند و از پتانسیل همه مسئولین و مدیران کمک می گیرد تا به هدف خود برسد .

اما اگر دقت کرده باشید محمد اسلامی وزیر تازه کار راه و شهرسازی 16 آذر ماه به استان گلستان سفر کرده بود ، تمامی برنامه های این سفر پوششی بود تا برنامه اصلی در مرز اینچه برون انجام شود ؛ جایی که قرار بود شو"شرکت خاص" انجام شود .

در این مراسم استاندار گلستان کاملا به نفع این شرکت صحبت کرد و از راه آهن انتقاد نمود ، مختار مهاجر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز که یکی از حامیان جدی !! این شرکت است ، در حمایت از این شرکت سخنان جدی مطرح کرد .

بقیه نیز حرکت هماهنگ شده ای را صورت دادند اما وزیر که از تهران کاملا بروز شده بود و در جریان امورات این منطقه و نحوه واگذاری ها می باشد ، زیر بار این حرفها نرفت و تاکید کرد ایجاد زیرساختها در این منطقه باید با حاکمیت راه آهن باشد و این نهاد است که باید با توجه به ظرفیت و پتانسیل شرکتها واگذاری ها را انجام دهد .

گفته شده برخی از مدیران استانی که از منافع این شرکت خاص حمایت می کنند ، تحت فشار جهت حفظ صندلی خود اقدام به این کار می کنند و روزی که حمایتشان قطع شود کرسی مدیریت نیز از دست خواهد رفت .

معاون بازاریابی راه اهن کشور نیز با بررسی از وضعیت این شرکت اعلام کرد ، "شرکت ف" برای سایت بارکشی و تخلیه غلات به 3/3 هکتار زمین نیاز دارد اما جای تعجب دارد که این شرکت به دنبال 75 هکتار است ، البته برخی منابع محلی می گویند با توجه به اینکه این منطقه می خواهد منطقه تجاری شود ، این شرکت که عمدتا صاحبان سرمایه در استان هستند به دنبال تصاحب زمین و احتمالا فروش چندین هزار برابری در سالهای آینده به سایر افراد و یا شرکتها می باشند .

گفتنی است به دلیل مجاورت این منطقه با مرز ترکمنستان بحث واگذاری این اراضی به شرکت های خصوصی باعث به خطر افتادن امنیت ملی و پروژه نفوذ می شود و ذیل همین مبحث است که بایستی زیرساختها توسط راه آهن به عنوان دستگاه حاکمیتی ساخته شود و بعد به عنوان اجاره نه تملک به شرکتهای واجد شرایط و سرمایه گذار واگذار شود .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

رایجی

وقتی استاندار در هتل جردن تهران توسط صاحبان سرمایه انتخاب می شود قطعا باید یه جایی این خوبی را جبران کند .

0
0
پاسخ
1397-10-05 16:51

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.