1397-10-04 18:05
1179
0
59848
رئیس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در گلستان:

مشکلات کشور به دلیل فاصله گرفتن از آرمان‌های انقلاب است/ دشمن آرزوهای پوچش را به گور خواهد برد

رئیس ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در گلستان با اشاره به اینکه نباید مشکلات کشور را به پای ناکارآمدی نظام و انقلاب نوشت، گفت: این مشکلات ناشی از فاصله گرفتن مجربان از آرمان‌های انقلاب است.

 به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تجلی بخش بسیاری از آیات قرآن کریم بوده است، اظهار کرد: بسیاری از آیات الهی نیازمند مصداق عینی در این دوره از زمان داشت که انقلاب اسلامی به عنوان مصداق حقیقی آن در کشورمان به پیروزی رسید و به این مهم دست یافت.

وی با بیان اینکه خداوند متعال که حافظ قرآن کریم است، از این انقلاب اسلامی نیز دفاع خواهد کرد، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی بیش‌تر از همیشه در سالهای اخیر و به ویژه امسال برای تابستان برنامه‌ریزی‌های دقیق و پیچیده‌ای را با عنوان تابستان داغ با هدف نابودی انقلاب کرده بودند که البته در این مورد نیز همچون همیشه ناکام ماندند.

رئیس ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان گلستان با تاکید بر اینکه دشمن دست از دشمنی برنمی‌دارد، خاطرنشان کرد: آنها آرزوهای پوچ خود را از امسال به سال آینده و سالهای آینده منتقل کرده‌اند ولی نمی‌دانند که این آرزوها را با خود به گور خواهند برد.

*انقلاب اسلامی برای همه ما مهم‌ترین مساله و یک امانت الهی است

احمدی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برای همه ما مهم‌ترین مساله و یک امانت الهی است، ادامه داد: همه ما باید از این امانت الهی حراست و حفاظت کرده و به بهترین شکل ممکن آن را به همراه آرمان‌هایش به نسل‌های بعدی بسپاریم.

وی با انتقاد از برخی افراد که فراموش کرده‌اند برای این انقلاب از صدر تا ذیل خون داده‌ایم، تصریح کرد: هنوز برخی از مادران و همسران شهدا چشم به راه هستند و روزی چندین بار می‌میرند و زنده می‌شوند و هنوز فرزندانی هستند که بهانه پدر را می‌گیرند.

رئیس ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان گلستان با بیان اینکه دشمن به صراحت برنامه و ماموریت خود را براندازی نظام اسلامی ما می‌داند، گفت: آنها صریحا اعلام کرده‌اند که تمام تلاش خود را می‌کنند تا از هر راهی که شده نگذارند مردم ایران اسلامی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را ببینند.

احمدی با تاکید بر اینکه امروز مهم‌ترین همه ما باید بیان دستاوردها و کارآمدی‌های نظام باشد، اضافه کرد: امروز به ویژه برای نوباوگانی که قرار است بعد از ما سلاح حراست از این انقلاب اسلامی را در دست بگیرند باید دستاوردهای انقلاب و نظام را احصا کرده و به آنها معرفی کنیم.

وی وضعیت امروز انقلاب اسلامی را در اوج خود در 40 سال گذشته دانست و اظهار کرد: امروز در تمام دنیا به انقلاب اسلامی ایران به چشم یک الگو برای ایستادن در برابر ظالمان و مستکبران و برای دفاع از آزادی و استقلال نگاه کرده و از آن به عنوان برترین نمونه موفق انقلاب مردمی و دینی یاد می‌کنند.

رئیس ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان گلستان با اشاره به اینکه نباید با کم‌کاری و اشتباهات خود برای انقلاب اسلامی هزینه درست کنیم، افزود: امروز مشکلات کشور ناشی از انقلاب اسلامی و یا ناکارآمدی ن نیست بلکه به دلیل فاصله گرفتن مجریانی است که از آرمان‌های انقلاب فاصله گرفته‌اند.

احمدی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در بسیاری از مولفه‌های پیشرفت و تعالی در دنیا نمونه ندارد، خاطرنشان کرد: بزرگترین افتخار ما در دنیا استقلال، آزادی و عدم وابستگی ما به شرق و غرب است که باید این مفاهیم با زبانی هنرمندانه و باور پذیر به مردم ارائه شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.