1397-08-30 07:25
1253
0
58921
امام جمعه اهل سنت شهر فراغی:

آمریکایی‎ها سلاح‎های خود را بر روی کودکان یمنی آزمایش می‎کنند/ سکوت مدعیان حقوق بشر شرم‎آور است/ برخی کشورها تنها لقب مسلمانی را یدک می‎کشند

امام جمعه اهل سنت شهر فراغی گفت: آل سعود و آمریکا در عمل سلاح های آمریکایی را بر روی کودکان و مردم مظلوم یمن آزمایش می کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، الحاج محمد امین آخوند صفری در گفتگویی اظهار داشت: در حال حاضر آمریکا که خود را مدعی حقوق بشر در جهان می خواند، به واسطه آل سعود سلاح های مخرب خود را بر روی کودکان و مردم مظلوم یمن آزمایش می کند.

وی افزود: برخی کشورهای به اصطلاح مسلمان که تنها لقب مسلمانی را یدک می کشند، دست در دست یهودیان و آمریکایی ها با کشتار مسلمانان در جهت اهداف نسل کشی دشمنان اسلام گام بر می دارند.

امام جمعه اهل سنت شهر فراغی شهرستان کلاله تاکید کرد: سازمان های مدعی دفاع از حقوق بشر نیز در قبال این فاجعه انسانی در یمن، تنها به محکوم کردن آمریکا و آل سعود اکتفا می کنند و سکوت آنها در مقابل چنین جنایاتی شرم آور است.

آخوند صفری تاکید کرد: می طلبد دستگاه دیپلماسی ایران نیز برای حمایت از مردم مظلوم یمن اقدامات و رایزنی های لازم در جهت توقف این جنایات را انجام دهد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.