1397-08-30 05:05
2035
0
58919
عذر بدتر از گناه مدیر کل میراث فرهنگی گلستان :

عذرخواهی مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان از فارس ، تسنیم و مهر / آقای کریمی بقیه رسانه ها مهم نیستند !!!

ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان در پاسخ به انتقادات اصحاب رسانه در خصوص برگزاری نشست خبری در تهران و عدم برگزاری آن در گرگان پاسخ غیر منطقی داد .

به گزارش گلستان ما ؛ ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان طی ساعتهای گذشته از سوی اصحاب رسانه استان گلستان به شدت مورد انتقاد قرار گرفت .

از قرار معلوم ابراهیم کریمی به همراه ولی تیموری معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری روز 27 آبان ماه نشست خبری جشنواره اقوام ایران زمین که در گلستان برگزار می شود را در تهران برگزار کردند .

این در حالیست که نشست خبری جشنواره اقوام همه ساله قبل از شروع جشنواره در گرگان و ساختمان میراث فرهنگی برگزار می شد ، همین امر خشم و اعتراض فعالین رسانه ای استان گلستان را برانگیخته است .

اما ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان در پیامی به این اظهارات پاسخ داد :

خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه :

همزمان با برگزاری جشنواره اقوام در استان از سوی خبرگزاری فارس ، تسنیم و مهر مطالبی منتشر شد که توضیحات ذیل جهت تنویر افکار عمومی اعلام می گردد :

خبرنگاران محترم بخوبی آگاه هستند که طی سالهای گذشته جزو معدود دستگاههایی بودیم که بیشترین ارتباط را با حوزه رسانه داشته و در همه سالهای مدیریت ، به هنگام جشنواره اقوام و نوروز نشست خبری با حضور خبرنگاران استانی برگزار می گردیدو ارتباط با رسانه جزو برنامه های اصلی این اداره کل بوده و در کنار این موضوع ، شخصا نیز پاسخگوی همیشگی سوالات خبرنگاران بوده و هستم .

یکی از اصلی ترین اهدافی که دنبال آن بودیم استفاده از برگزاری جشنواره اقوام برای معرفی ظرفیتها و جاذبه های گلستان و در نهایت افزایش گردشگر بوده لذا ایده دعوت از رسانه ها خارجی و داخلی که در مرکز کشور فعالیت می کردند در این راستا بودتا با انعکاس اخبار تصاویر و فیلم در شبکه های خارجی و ملی زمینه تحقق هدف فراهم گردد .

و این موضوع نه طی چند روز گذشته بلکه از ماهها قبل پیگیری شد که خوشبختانه با همکاری روابط عمومی و امور بین الملل سازمان این امر محقق شد و مقرر گردید برای انعکاس خبری این حضور ، نشست خبری در تهران توسط روابط عمومی سازمان و با حضور معاون گردشگری سازمان برگزار گردد و اینجانب نیز به عنوان مدعو به این نشست خبری دعوت شدم .

در این نشست خبری علاوه بر شبکه های خارجی ، خبرگزاری فارس ، تسنیم ، مهر ، ایرنا ، همشهری و ... حضور داشتند و به همین دلیل برگزاری نشست در استان ضرورتی دوباره پیدا نمی کرد .

تصور روابط عمومی اداره کل این بود که وقتی خبرگزاری فارس ، تسنیم ، مهر و ... در نشست خبری سازمان حضور داشتند و در جشنواره اقوام هم حضور دارند ، هماهنگی های لازم از سوی دفاترمرکزی از روز دوم جشنواره تا اختتامیه گرگان و گنبد در خدمت خبرنگاران و خبرگزاری های استان هستیم و از این ناهماهنگی که موجب رنجش اصحاب رسانه استان گردیده عذرخواهی نموده انتظار داریم که جشنواره اقوام را تبدیل به فرصتی نماییم که گلستان بهره مند از حضور بیشتر گردشگر گردد .

توضیحات سردبیر : واقعا این توضیحات عذر بدتر از گناه است جناب آقای کریمی ،آیا از نظر شما تسنیم ، فارس و مهر کل رسانه های استان هستند که فقط از آنها نام بردید و عذرخواهی کردید ؟

آیا فعالیت سایر رسانه های استان اعم از نشریات مکتوب ، هفته نامه ها و نمایندگی روزنامه های سراسری ، پایگاه های خبری و کانال های خبری پرجمعیت استان مهم نیست ؟

آیا به نظر شما همین که این سه رسانه اخبار جشنواره را منتشر کنند بر ظرفیت گردشگری استان افزوده می شود و دیگر نیازی نیست سایر رسانه ها هکاری داشته باشند یا اینکه کانال پرجمعیتی مثل کانال گرگان با 65 هزار ممبر ؟

به نظر می رسد روابط عمومی جدید شما که از پایتخت آمده نگاهی بومی و استانی به مقولات نداشته و در همین اولین سال حضورش با خبرنگاران تهران نشین وعده تور گردشگری گذاشته و نگاهش را به اداره کل میراث فرهنگی استان مستولی کرده است .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.