1397-08-28 22:24
1688
0
58863
سردار معروفی :

برخی فتنه گران دزدانه به گلستان آمدند و ارزشها و انقلاب را زیر سوال بردند / سپاه سد نرماب را به اتمام می رساند/حضور حاج قاسم در گلستان دستور ویژه می خواهد

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: برخی از فتنه گران دزدانه به استان آمدند و انقلاب اسلامی ، ارزشها ، قانون اساسی ، حضرت آقا و امام خمینی (ره) را زیر سوال بردند .

به گزارش گلستان ما ؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان ظهر امروز دوشنبه 28 آبانماه در جمع خبرنگاران گلستانی به مناسبت هفته بسیج در پاسخ به سوالی در خصوص ورود سپاه در خصوص مسائل مهم استان اظهار کرد : هر کجا منافع مردم ، منافع انقلاب و اسلام لطمه بخورد سپاه ورود خواهد کرد .

سردار معروفی افزود : نمونه اش حضور آقایی بود که دزدانه به استان آمد و به انقلاب اسلامی ، ارزشها ، قانون اساسی ، حضرت اقا و امام خمینی (ره) را زیر سوال برد .

وی تصریح کرد : ما در مقابل چنین تحرکاتی محکم ایستاده ایم ، این بازی با آبروی انقلاب است ، ما با کسی دعوا نداریم و با منطق انقلاب جلو می رویم .

فرمانده سپاه نینوا گلستان در خصوص کمرنگ بودن برنامه های چهل سالگی انقلاب در استان خاطرنشان کرد : برنامه ریزی و اجرا با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است و ما برای وحدت رویه و ایجاد هماهنگی دخالتی در امور اجرایی نداریم .

معروفی تاکید کرد : به دنبال برگزاری جلساتی هستیم تا با ایجاد وحدت رویه بتوانیم برنامه های مناسبی را در چهل سالگی انقلاب برگزار کنیم .

وی در خصوص سفر حاج قاسم سلیمانی به استان گلستان گفت : من با دفتر و اخوی ایشان رایزنی و نامه نگاری کردم و نامه به امضا خانواده 18 شهید مدافع حرم استان رسیده است و به ایشان گفتم که این خانواده ها از شما تقاضای دیدار دارند .

سردار معروفی اضافه کرد : ورود سردار قاسم سلیمانی نیازمند دستور ویژه برای برنامه ای مناسب است و ما هم دنبال رایزنی هستیم تا این کار انجام شود .

فرمانده سپاه نینوا یادآور شد : سپاه در برنامه های سازندگی با جدیت وارد شده و در تکمیل سد نرماب نقش موثری دارد ، این سد بعد از اتمام قادر است آب شرب 520 هزر نفر از اهالی شرق گلستان را تامین نماید .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.