1397-08-24 18:57
1476
0
58763
سردار معروفی در یادواره شهدای کوی اوزینه :

شهدا یکی از مولفه های بزرگ قدرت نرم ما هستند / یادواره های شهدا مراسم فتوحات انقلاب است

فرمانده سپاه نینوا گلستان یک از مولفه های بزرگ قدرت نرم ما را شهدای عزیز معرفی کرد و متذکر شد :نباید مراسمات و یادواره های شهدا تبدیل به مراسمات ختم شود بلکه مراسمات شهدا را باید مراسم فتوحات انقلاب دانست.

به گزارش گلستان ما ؛ سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان در یاواره 43شهید کوی اوزینه شهرستان گرگان ضمن عرض خیر مقدم به خانواده معزز شهدا و آزادگان حاضر در مراسم گفت:قطعا هر امت و طایفه ای را با عقبه ی آن می شناسند و عقبه ی این کوی با حضور 300 رزمنده وو 27 جانباز و تقدیم 43 شهید در دوران دفاع مقدس به انقلاب و اسلام بسیار درخشان است.

وی افزود: در جمع این 43 شهید ، 5تن از شهدای خانواده ی حسینی نیز حضور دارند که از جان خود گذشتند و این خانواده ی عزیز الگوی بسیار بزرگی برای ما هستند.

معروفی حضور در جمع مردم این منطقه و خادمی شهدا را مایه ی افتخار خود دانست و تصریح کرد: شهدای ما از همه چیزشان برای اسلام و انقلاب محمدی(ص)گذشتند تا عزت ، شرف و بزرگی ملت ایران حفظ شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: شهدای گرانقدر جان و آبرو داشتند که از جان خود تحت ولایت امام و سرسفره ی ائمه تقدیم کردند و وجه الله شدند.

 وی با اشاره به اینکه همه ی ما به دنبال قربت الی الله هستیم یادآور شد: شهدا محور وحدت هستند همان هایی که همچون سید و سالار شهیدان از سر و جان خود گذشتند و کربلای دیگر را رقم زدند.

معروفی یک از مولفه های بزرگ قدرت نرم ما را شهدای عزیز معرفی کرد و متذکر شد :نباید مراسمات و یادواره های شهدا تبدیل به مراسمات ختم شود بلکه مراسمات شهدا را باید مراسم فتوحات انقلاب دانست.

فرمانده  سپاه نینوا گلستان  گفت: شهدا در دوران دفاع مقدس از حلال خود گذشتند تا جامعه ی ما امروز از حرامات چشم پوشی کنند و فردای قیامت مدیون نباشند.

وی با بیان اینکه همیشه مردم ما با پیروی از امام و ولی خود در قسمت های مختلف سربلند بوده اند افزود: مردم ما به زیبایی رسالت خود را در آن روزها انجام دادند و تقدیم این 43 شهید اثبات این ادعای ما است.

معروفی با بیان اینکه نخبگان نباید از توده ی مردم عقب بمانند اما متاسفانه نخبگان همیشه عقب بوده اند تصریح کرد: در جنگ احزاب سال 88 که آبروی ملت و نظام به پرتگاه رفت باز هم این مردم بودند که با قیام خود در 9 دی حماسه ای دیگر را خلق کردند و به جهانیان و نخبگان فهماندند که دیگر نمی گزاریم سر حسین بن علی (ع) به روی نی برود.

 فرمانده سپاه نینوا گلستان در پایان تصریح کرد:  ما در انقلاب اسلامی بن بستی نداریم و در زمان جنگ نا برابر 8 ساله که در برابر دنیا نه فقط یک کشور ایستادیم با دست خالی و حتی بدون داشتن سیم خاردار و مهمات و ادوات جنگی ثابت کردیم در روحیه ی جهادی و مدیریت جهادی بن بستی نیست./خبرگزاری بسیج

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.