1397-08-18 08:03
1520
0
58581
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

امنیت امروز جامعه مرهون خون شهدا است/ مسئولانی که کوتاهی می کنند باید پاسخگوی خون شهدا باشند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: آرامش امروز ما مدیون شهدا است و آنچه به اسم امنیت در جامعه داریم از برکت خون شهدا است.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت‌الاسلام محمد قمی، شامگاه (پنجشنبه ۱۷ آبان) در یادواره یک هزار و ۴۰۰ شهید شهرستان گرگان اظهار کرد: سخن گفتن در باب شهدا سخت است و یک حقیقت پنهان و بزرگ در بین شهدا و آل‌الله وجود دارد.

وی تصریح کرد: شهید جایگاه والایی در نزد خدا دارد و شهدای ما به رضایت حضرت حق نگاه می‌کردند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تاکیدکرد: شهید مومن است و انتخاب مومنانه‌اش برترین انتخاب است که سبب شده که قیمت پیدا کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه خدا از بین مومنان انسان‌ها را برگزیده می‌کند، افزود: جنس علی مرتضی(ع) در دایره مومنان پیدا می‌شود و آنچیزی که انسان‌ها را متمایز می‌کند ایمان است.

حجت الاسلام قمی با بیان اینکه ایمان به قلب انسان‌ها برمی‌گردد، افزود: آن کسی که محبت شدید به خدا پیدا کرده دوستدار بقیه انسان‌ها است و از این سو برگزیده می‌شود.

وی یادآور شد: اکثر خانواده شهدا خیرین در جامعه هستند چرا که همه عالم را محضر خدا می‌دانند، آرامش امروز ما مدیون شهدا است و آنچه به اسم امنیت در جامعه داریم از برکت خون شهدا است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به تکریم خانواده شهدا تاکید کرد و افزود: در نخستین گام که مسئولیت تبلیغات اسلامی به من از سوی مقام معظم رهبری سپرده شد به دیدار خانواده شهید احمدی روشن رفتم.

حجت الاسلام قمی با بیان اینکه خداوند درب شهادت را به روی هر کسی باز نمی‌کند، گفت: هر کسی از مسئولان کوتاهی کند مدیون خون شهدا می‌شود و باید در روز قیامت حساب پس بدهد.

وی با بیان اینکه شهید یعنی استقامت و در برابر دشمن کوتاه نیامدن، افزود: وظیفه ما زنده‌نگهداشتن راه شهادت است و روایات زیادی داریم که این مهم یک وظیفه بر عموم مسلمانان است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مهمترین پیام‌ها با شهادت مشهور می‌شود، افزود: لذا باید برای اربعین هزینه داد و بنابراین مومن باید اربعین به کربلا برود و راه شهدای کربلا را زنده کند.

حجت الاسلام قمی با بیان اینکه باید یاد و خاطره شهدا را زنده نگهداشت و در این مسیر خانواده شهدا نیز وظیفه دارند، افزود: سیدالشهدا برای جلوگیری از ظلم و اصلاح جامعه به شهادت رسید و بهترین انسان‌ها همراه سیدالشهدا در کربلا بودند./ شبستان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.