1397-08-15 10:57
1320
0
58528
رئیس ستاد راهیان نور سپاه نینوا:

عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور لبیک به ندای امام خامنه ای/مراسم افتتاحیه و بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزی در آزادشهر برگزار می شود

جلسه ستاد راهیان نور سپاه نینوا گلستان که به جهت هم اندیشی و هم افزایی عوامل اجرایی ستاد راهیان نور بسیج دانش آموزی استان برگزار گردید کلیه اعضای این ستاد به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات تخصصی پرداختند.

به گزارش گلستان ما  به نقل از خبرگزاری بسیج ؛ در این جلسه سرهنگ پاسدار سید علی مهاجر معاون اجرایی  و رئیس ستاد راهیان نور سپاه نینوا در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام ماه صفر گفت: ان شاءالله همه ی ما در این ماه بحق ارباب بی کفن مان سرور و سالار شهیدان عاقبت به خیر و خریده و پسندیده شویم.

وی افزود: عملیات بزرگ فرهنگی که در قالب کاروان های راهیان نور انجام خواهد شد لبیک به ندای رهبر عزیز تر از جانمان امام خامنه ای بوده که همان تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا است.

معاون اجرایی سپاه نینوا تصریح کرد: تمام سعی و تلاش ما در این عملیات فرهنگی این است که خروجی این اقدامات در اردوهای راهیان نور سازنده و اثر گذار باشد تا در قیامت مدیون و شرمنده امام و خون شهدا نباشیم.

رئیس ستاد راهیان نور سپاه نینوا با اشاره به اینکه بتوانیم در پایان این راه نمره قابل قبولی در کارنامه ی اعمالمان داشته باشیم خاطر نشان کرد: مراسم افتتاحیه و بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزی در تاریخ 97/08/20 در شهرستان آزادشهر بصورت تمرکز با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار خواهد شد.

مهاجر در پایان از تمامی اعضای ستاد راهیان نور و دستگاه های اجرایی استان که به هر چه باشکوه تر برگزار شدن اردوهای راهیان نور دانش آموزی کمک و همراهی کردند تقدیر و تشکر بعمل آورد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.