1397-08-14 03:36
2147
0
58463
حجت الاسلام ادیانی در میزگرد تخصصی غیر قابل اعتماد در گرگان:

فتنه 88 به دنبال غیر انقلابی کردن حوزه بود / انتقاد به دیدار یکی از مراجع با عنصر فعال فتنه ۸۸

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه فتنه هنوز هم زنده است ، گفت : یکی از زوایای اصلی فتنه 88 غیر انقلابی کردن حوزه بود .

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام ادیانی رییس عقیدتی سیاسی ناجا در « نشست تخصصی غیر قابل اعتماد » در گرگان که عصر امروز 13 آبان ماه به مناسبت روز ملی استکبارستیزی در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار شد ، گفت : اگر کودتای مخملی سال ۸۸ و فتنه پیچیده آن سال ، در هر کشور دیگری صورت می گرفت , آن کشور دچار فروپاشی می شد . 


حجت الاسلام ادیانی افزود : فتنه هنوز هم هست و با همه وجودم اعتقاد دارم که یکی از زوایای فتنه ۸۸ اینست که می خواهد حوزه را غیر انقلابی بکند .

وی تصریح کرد : چرا باید مرجعی با این وزانت ،پدرش مجتهد ،بالای سر حضرت معصومه (س) نماز می خواند با آدم های اینچنینی ملاقات می کند ، اگر آنها می رفتند عیبی نداشت چون درب مرجع به روی همه باز است .

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا تاکید کرد : کسی مدعی امام و ولایتمداری باشد حاضر نیست با اینها (شیطان بزرگ آمریکا) راه برود ، لبخند بزند و دست بدهد .

وی ادامه داد : می گویند در گران کردن دلار ، دولت نقش نداشت پس چرا واعظی گفت قیمت دلار در ۷۵۰۰ خوب است ، آن نفوذی که آقا گفتند با دست این افراد دلار را گران کردند .

ادیانی در بخش دیگری از سخنان خود به هجمه رسانه ای غرب اشاره کرد و گفت : زم مسوول آمد نیوز میگفت به این آقا رای دادیم کار نکند تا مردم ناراضی شوند و به خیابانها بیایند .

IMG ۲۰۱۸۱۱۰۴ ۱۵۵۵۳۳

 

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.