1397-08-13 19:35
1463
1
58462
استانداری گلستان ۴ ماه است مشاور ایثارگران ندارد

آقای استاندار ، جای خانواده های شهدا در انتصابات شما کجاست؟

این سوال یعنی جای خانواده های شهدا در انتصابات استاندار گلستان کجاست از انجا ناشی می شود که متوجه شدیم استانداری گلستان 4 ماه است مشاور ایثارگران ندارد .

 به گزارش گلستان ما ؛ در دولت دوازدهم از هر جنس و گروهی در فرآیند انتصابات استانداری گلستان حضور داشتند الا خانواده های شهدا !

آیا بهتر نبود در انتصاب معاونین فرمانداریها و بخشداران از فرزندان شاهد شاغل در استانداری استفاده شود تا بتوانند رهرو خون پدران شهیدشان باشند.

استاندار محترم چقدر به خانواده شهدا و ایثارگران ارزش قائل است و پست های مدیریتی استان را به فرزندان شاهد اختصاص می دهد در حالیکه طبق قانون باید ۱۵ درصد پستهای مدیریتی به فرزندان شاهد و ایثارگر داده شود .

با توجه به اینکه ۴ ماه است پست مشاور ایثارگران در استانداری خالی است و جهت پیگیری امورات ایثارگران شاغل و تکریم آنها چرا استاندار محترم از فرزندان شاهد شاغل استانداری استفاده نمی کند؟

لزوم حضور مشاور ایثارگران جهت مراجعین ایثارگران به استانداری جهت حل مشکلات خود و نبودن فردی پاسخگو و دلسوز در جهت همراهی و پیگیری آنها لازم است .

همچنین می بایستی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان نیز طی نامه های کتبی و شفاهی نیز از استاندار درخواست می کرد نسبت به رعایت سهم اشتغال فرزندان شهدا خصوصا در پست های مدیریتی بالاتر رایزنی کند . 

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.