1397-08-13 16:17
1378
0
58438
سخنرانان مراسم 13 آبان در گلستان عنوان کردند؛

جمهوری اسلامی هژمونی غرب را به چالش کشید / 13 آبان همواره روز تقابل حق و باطل بوده است / شناخت دشمن مهم است و مهمتر از آن شناخت شیوه های آنان است

سخنرانان روز 13 آبان و روز مبارزه با استکبار جهانی بر شکستن هژمونی استکبار جانی تاکید کردند.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام " سیدعلیرضا ادیانی" ریاست سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی و اظهارکرد: اجتماع امروز در گرامیداشت 3 رویداد بزرگ است که در همه این رویدادها آمریکای جهان‌خوار نقش محوری داشته است .

وی ادامه داد: رخداد نخست به روزهای آغازین انقلاب اسلامی تصویب کاپیتولاسیون با پیشنهاد آمریکا به دستور محمدرضا پهلوی بود و وقتی مصوبه آن به دست امام خمینی(ره) رسید ایشان تصمیم گرفت این مطلب را به اطلاع ملت ایران برساند.

حجت الاسلام ادیانی با بیان اینکه امام(ره) با آیه استرجاع سخنرانی خود را آغاز کرد و گفت: امام(ره) فرمود که آمریکایی‌ها با کاپیتولاسیون هر جنایتی در ایران انجام دهند مصون هستند و این مصونیت قضائی بزرگترین خیانت در حق مردم و کشور است.

وی استقلال را مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران دانست و اذعان داشت: تجربه تاریخی ایران نشان داده که نمی‌توان به شیطان بزرگ اتکا کرد، با پیروزی انقلاب اسلامی به تعبیر مقام معظم رهبری آن قدرت نرم آمریکا را به مفهوم واقعی به چالش کشیدیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران گفتمان مسلط و هژمونی غرب را به چالش کشیده است، ادامه داد: قرآن و روایات اهل بیت (ع) سازش با مستکبران را بر نمی‌تابد. تجربه تاریخی ملت ایران هم نشان داده است که نمی‌تواند به آمریکا اعتماد کند

وی13  آبان را روز مبارزه با دسیسه و خوی استکباری امریکا است، گفت: انقلاب اسلامی نه تنها قدرت نرم آمریکا را به چالش کشیده بلکه دستاوردهای زیادی از جمله در عرصه‌های دفاعی به دست آورده است که قدرت بازدارندگی دارند.

http://golestanema.com/images/1397/08/13/13ABAN/13Aban_48.jpg
 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: دشمنان همه توطئه‌ها را به‌کار بردند و به جایی نرسیده است و مقام معظم رهبری در جمع دانش آموزان به تحریم‌ های ۱۳ آبان آمریکایی اشاره کرد و عنوان کردند که ما را از ۱۳ آبان نترسانید چرا که شما آمریکایی‌ها هر کاری که توانستید در برابر انقلاب اسلامی انجام دادید.

وی افزود: در تاریخ انقلاب اسلامی دانش آموزان در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ در جلوی دانشگاه تهران تجمع کردند و نقش خود را نسبت به انقلاب اسلامی ایفا کردند و در این تجمع ۵۶ دانش‌آموز توسط رژیم دژخیم پهلوی به شهادت رسیدند.

به گفته وی؛ جوانان سرمایه‌های اصلی این کشور هستند و بکارگیری و استفاده از ظرافیت جوانان راه ‌برون رفت از مشکلات کشور است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا قدرتی نیست که بتوانیم به آنها اعتماد و تکیه کنیم. حرکت جوانان در 13 آبان سال 58 به تعبیر امام خمینی (ره) انقلاب دوم بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) خاطرنشان کرد: برخی از جوانان آن زمان، امروز دگراندیش شده و نسخه سازش با آمریکا را برای ملت ایران می پیچیند. شاید این افراد حافظه تاریخی خود را از دست داده باشند. ملت ایران انقلاب کرد تا دست اجانب و بیگانگان از این کشور کوتاه شود نه اینکه با آنها سازش کنیم.

وی اذعان داشت: آن روز هیمنه این قدرت پوشالی غرب را به رخ همه دنیا کشیدند و این قدرت زوال پذیر است. آن روز تهدید می‌کردند گزینه نظامی روی میز است اما هیچ غلطی نتوانستند، بکنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه گنبد:
حماسه حضور در راهپیمایی 13 آبان، محکومیت 40 سال جنایت آمریکا است
 
حجت الاسلام ابولفضل دیلم در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی 13 آبان شهرستان گنبدکاووس با عنوان این مطلب افزود: روز 13 آبان روز ایستادگی در مقابل کسانی است که به دنبال انحراف انقلاب اسلامی بودند و و با اتکا به خداوند چهرۀ آنها رو شد.

وی افزود: این روز اهمیت زیادی دارد به طوری که امام خمینی (ره) آن را مهمتر از انقلاب اسلامی و انقلاب دوم نامگذاری کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه گنبد اذعان کرد: با تسخیر سفارت آمریکا در ایران که به جای کار دیپلماسی به دنبال جاسوسی بودند لیبرال ها و سازش کاران مانند کف روی آب نابود شدند و ارزش های انقلاب اسلامی تقویت شد و امروز نیز بعد از گذشت 40 سال با رهبری ولی امر مسلمین مقتدرانه مقابل این افراد ایستاده ایم.

http://golestanema.com/images/1397/08/13/golestanema6.jpg

وی مقابله با استکبار را برگرفته از آیات قرآن عنوان کرد و ادامه داد: عدم اتکا به ظالمین و جنایتکاران نسبت به جامعه اسلامی پیام قرآن است چرا که طبق قرآن اتکا به دشمن آتش را به دنبال دارد.

حجت الاسلام دیلم با تاکید بر اینکه مسئولین ما باید در مقابل دشمن روحیه مقتدرانه و نترس داشته باشند و به دشمن اعتماد نکنند افزود: قهرالهی در انتظار کسانی است که نسبت به مبارزه و برائت از دشمن که پیام اولیا و انبیای الهی است توجه نکنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه گنبد یادآور شد: 40 سال است که دشمن ما را تحریم کرده است اما جای ناامیدی نیست و ما به راه درخشان پیش رو امیدواریم و ره آورد انقلابمان با تبعیت از ولایت ان شاالله پیروزی همه جانبه است.

سردار ملک: شناخت دشمن مهم است و مهمتر از آن شناخت شیوه های آنان است

سردار ملک مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس  استان گلستان با اشاره به علت اهمیت این روز گفت : سه اتفاق بزرگ در روز 13 آبان اتفاق افتاد که این روز را مهم کرده است ، طرح کثیف کاپیتولاسیون که مصونیت مستشاران امریکایی در ایران را به تصویب رساندند که با اعتراضات امام (ره) و بعد از ان مردم رو به رو شد ، کشتار بزرگ دانش آموزان و دانشجویان در روز 13 ابان و اتفاق سوم تسخیر لانه جاسوسی امریکا توسط دانشجویان انقلابی که حدود 70 نفر جاسوسان امریکایی دستگیر شدند.

http://kenare.ir/images/1.97/8.97/11-20/13aban97_33.jpg

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس  استان گلستان اظهخار داشت : شعار ما در 13 ابان امسال هیهات منا الذلة و مرگ برامریکاست که همه شما با حضور پرشورتان نشان دادید که همچنان روحیه استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم و ستم در نسل جدید هم روییده است.

سردار ملک با اشاره به سند40 ساله انقلاب گفت : با تمام فشارها بر ایران با اینکه ما در دوران دفاع مقدس حتی سیم خاردار نداشتیم ، امروز بنیه دفاعی بدست آوردیم که هر نقطه از خاورمیانه در دسترس ماست هر کشوری که توانایی دفاعی داشته باشد می تواند در تعاملات نهایی مقتدرانه عمل کند ،امروز از نظر علمی رتبه 11 جهان را در اختیار داریم و ... همه اینها به برکت انقلاب اسلامی و نتیجه تلاش جوانان باغیریت این کشور است.

وی افزود : روزی 40 هزار مستشار آمریکایی حق توحش از ما میگرفتند امروزبه برکت انقلاب اسلامی استقلال سیاسی پیدا کرده ایم حتی خارج از مرز های ایران  ولی از نظر اقتصادی مشکلاتی داریم ، امیدواریم با تلاش مسوولان مشکلات اقتصادی کشور هم برطرف گردد.

امام‌ جمعه گالیکش: 13 آبان همواره روز تقابل حق و باطل بوده است

حجت‌الاسلام سید محمد دلبری در راهپیمایی سیزده آبان گالیکش با اشاره به اینکه آیا استکبارستیزی ملت ایران تأثیرپذیر است؟ گفت: تقابل بین حق و باطل دائمی و همیشگی است و سیزده آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است.

وی افزود: از روز اولی که انسان خلق شد تقابل بین حق و باطل بوده و ادامه پیداکرده است. فکر نکنید روزی فرامی‌رسد که تقابل بین حق و باطل و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و استکبار جهانی به رهبری آمریکا تمام می‌شود.

حجت‌الاسلام دلبری اضافه کرد: تا زمانی که استکبار این خوی درندگی استثمار، وحشی‌گری و آدم کشی را در خودش داشته باشد این تقابل ادامه پیدا می‌کند و ضروری و لازم است.

امام‌جمعه گالیکش اظهار داشت: این تقابل را در زمان‌های مختلف می‌توانیم مشاهده کنیم و تا تشکیل حکومت امام عصر (عج) ادامه دارد. ظهور مهدی موعود حلقه‌ای از حلقات مبارزه اهل حق و باطل است که نتیجه‌اش همراه با پیروزی اهل حق خواهد بود.

وی گفت: قیام امام زمان (عج) نتیجه تمام فعالیت‌ها و اهداف پیامبران و راه برحقشان است که مبارزه کردند؛ اگر بخواهیم در بین آن‌ها باشیم باید در عمل طرفدار حق و حقیقت باشیم.

به گفته حجت‌الاسلام دلبری مردم ایران اسلامی با محوریت و رهبری حضرت امام (ره) این انقلاب اسلامی را باهدف مقابله با رژیم منحوس پهلوی و خاتمه دادن به دخالت‌های اجانب و بیگانگان بخصوص آمریکا به پیروزی رساندند.

nilkooh3188 43

وی با اشاره به اینکه با نگاهی به تاریخ انقلاب روز 13 آبان همواره روز تقابل حق و باطل بوده است گفت: رویدادهای مهمی در این روز در کشور به وقوع پیوسته است که از آن جمله می‌توان تبعید امام خمینی(ره) در سال 43، شهادت دانش‌آموزان به دست رژیم منحوس پهلوی در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام خمینی(ره) در سال 58 است اشاره کرد که هرساله در ایران اسلامی تحت عنوان روز ملی استکبارستیزی گرامی داشته می‌شود.

امام‌جمعه گالیکش تصریح کرد: در اهمیت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 58 همین بس که امام راحل آن را انقلاب دوم ملت ایران یادکرد.

حجت‌الاسلام دلبری خاطرنشان ساخت: تسخیر لانه جاسوسی پیامدهای مهمی داشت که از آن جمله می‌توان به پایان یافتن رابطه استعماری ایران و آمریکا؛ استحکام انقلاب اسلامی با از بین رفتن لانه جاسوسی، آشکار شدن ماهیت شیطانی رژیم منحوس امریکا نام برد.

وی با اشاره به اینکه حرکت استکبارستیزی ملت ما باید ادامه‌دار باشد گفت: باید مقابل دشمن حساس باشیم، دشمن‌شناس باشیم و در زمین دشمن بازی نکنیم تا در این راه پیروز شویم.

وی گفت: درگذشته آمریکایی عربده‌کشی می‌کرد و به دنبال نابودی ایران اسلامی بود امام اکنون با این جمعیت درصحنه؛ کشورهای جهان نیز از آمریکا ابراز بیزاری می‌کنند. مردم ما شعار «مرگ بر آمریکا» را به شعور «مرگ بر آمریکا» تبدیل کرده‌اند که امروزه در جهان طنین‌انداز شده است.

امام‌جمعه گالیکش تصریح کرد: نه‌تنها استکبارستیزی ما تعطیل نمی‌شود بلکه سال‌به‌سال به عزت، عظمت و جمعیت آن ازنظر کمی و کیفی در روز استکبارستیزی افزوده می‌شود. خدا را شاکر و سپاس گذاریم که در نظامی زندگی می‌کنیم که اسلامی و در رأس آن مقام عظمای ولایت قرار دارد.

حجت‌الاسلام دلبری تأکید کرد: مشکلات در کشور زیاد است؛ اما هرزمانی که لازم و ضروری باشد ما در مقابل استکبار جهانی همه در کنار یکدیگر همدل و هم‌زبان حول محور ولایت‌فقیه قرارگرفته و می‌گیریم.

به گفته وی با توجه به‌تمامی مشکلات می‌توانیم با نگاه به درون کشور، با عملی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری، با استفاده از ظرفیت بسیج و سپاه، با مدیریت جهادی و پای‌کار بودن آحاد جامعه این مشکلات را برطرف کنیم.

حفظ انسجام داخلی رمز پیروزی مقابل استکبار است

حجت الاسلام سید علی مهدی نژاد امام جمعه علی آباد کتول در جمع دانش آموزان بیان کرد: تمام مراکز تحقیقاتی ما مورد تحریم قرار گرفته است، زیرا امریکا می خواهد کشورها زیر سلطه او باشند و هیچگاه رشد نکنند.

13aban1

وی اظهار کرد: کشور ایران حتی توان ساختن یک فشنگ را نداشت، اما از زمانی که از زیر سلطه امریکا خارج شده، در همه زمینه ها رشد کرده و به جایی رسیده که موشک های دور بورد می سازد، از هواپیماهای جنگی اش رونمایی می کند، مراکز علمی اش فعال شده و در پزشکی رشد چشمگیری پیدا کرده است.

مهدی نژاد با بیان اینکه تحریم ها تنها مربوط به این دوره نیست و ما در این 40 سال همواره در تحریم بوده ایم، تصریح کرد: دشمن امروز سعی می کند با ایجاد بی بند و باری میان جوانان ما، آن ها را از تلاش برای شکوفایی بازدارد، اما دختران و پسران ما باید هوشیار باشند که در خط دشمن حرکت نکنند.

امام جمعه علی آباد کتول رمز پیروی مقابل هجمه ها و توطئه های دشمن را حفظ انسجام ملی و حمایت از ولایت فقیه دانست و تاکید کرد: باید همه ی ما زیر یک پرچم و تحت امر ولایت فقیه حرکت کنیم و به دشمن امکان نفوذ ندهیم. مقام معظم رهبری بسیار هوشیارانه تمام توطئه های دشمن را می خواند و آن ها را برملا می سازد که باید با حفظ بصیرت پیام ایشان را دریابیم و در امان مانده از فتنه ها پشت سر ایشان حرکت کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.