1393-08-25 06:35
6409
2
5832
سرویس سیاسی ترکمن سیسی بررسی می کند؛

کاندیداهای احتمالی ترکمن برای مجلس مواظب رسانه های فرصت طلب باشند

اجازه بدهید صریح بگوییم که سایت های فعال ترکمنی در طول روز بین 300 الی 700 نفر بازدید کننده دارند و چیزی که عزیزان به عنوان آمار بر روی سایت ها مشاهده می کنند ، آمار کلیک کاربران است نه آمار واقعی بازدید کننده ها .

به گزارش گلستان ما ؛ از هفته ها و ماههای گذشته انتظار بر این بود که با ورود به نیمه دوم سال جاری فعالیتهای کاندیداهای محتمل برای حضور در رقابت های انتخاباتی مجلس آینده در مناطق مختلف و علی الخصوص حوزه های ترکمن نشین استان تشدید گردد .

این انتظار به واقعیت تبدیل شد و ازهفته های گذشته فعالیت های پراکنده کاندیداهای محتمل از طریق دیدارهای چهره به چهره افزایش داشته است . در این میان کاندیداها دیدار با چهره های شاخص تر اجتماعی و سیاسی را در سرلوحه برنامه های خود قرار داده اند . این کار منطقی بوده و با توجه به جایگاه این افراد به عنوان گروه های مرجع جامعه عاقلانه بنظر می رسد .

اما نکته ای که در این بین وجود دارد دندان طمع برخی از فرصت طلبان سیاسی – رسانه ای برای سرکیسه کردن کاندیداهاست . البته این پدیده مذموم در انتخابات گذشته نیز مشاهده می شد ، اما بنظر می رسد با توجه به فضای سیاسی ایجاد شده در مناطق مختلف ترکمن نشین در انتخابات آتی نمود آن پررنگ تر خواهد بود .

در این بین برخی از افراد از طریق تماس با برخی از کاندیداهای احتمالی خصوصا آنهایی که از توان مالی بهتری برخوردارند برای همکاری سیاسی و رسانه ای با آنها قیمت اعلام می کنند . بنده خدا برخی از کاندیداها هم بدون توجه به اینکه آیا واقعا ادعاهای این افراد درست است یا خیر ، با آنها وارد معامله شده و قول پرداخت های هنگفت را می دهند .

برخی از فرصت طلبان سیاسی- رسانه ای با اعلام این نکته که رای فلان منطقه یا فلان شهر در اختیار آنهاست و آنها می توانند با فعال کردن شبکه های ارتباطی خود رای لازم برای کاندیداها را فراهم کنند داوطلبان نمایندگی را فریب می دهند . برخی از این افراد هم در کمال رذالت همزمان با دو یا حتی سه کاندید به توافق رسیده و به قول معروف هم از آخور می خورند هم از توبره .

گروه های واقعی مرجع در جامعه ترکمن انسان های نجیبی هستند که نجابت آنها باعث می شود هیچ وقت مانند برخی تازه به دوران رسیده ها در فضای جامعه عربده کشی نکنند . این افراد با تلاش و مجاهدت طولانی ضمن طی کردن مدارج علمی لازم از جهت رفتاری نیز به درجه بالایی از اعتماد جامعه نائل گشته اند .

در زمینه میزان نفوذ و اثر گذاری هفته نامه ها و سایتهای ترکمنی در جامعه نیز ما فعالان رسانه ای بزرگ نمایی ها کرده ایم . اجازه بدهید صریح بگوییم که سایتهای فعال ترکمنی در طول روز بین 300 الی 700 نفر بازدید کننده دارند و چیزی که عزیزان به عنوان آمار بر روی سایتها مشاهده می کنند، آمار کلیک کاربران است نه آمار واقعی بازدید کننده ها .

در این راستا کاندیداهای عزیز مطمئن باشند سایت های ترکمنی در بهترین حالت روزی 700 نفر بازدید کننده دارند . در وهله دوم نیز جامعه مخاطب سایت های ما بخش محدودی از تحصیل کردگان جامعه است نه قشر عوام . بر این اساس این مخاطبان همه اقشار جامعه را نمایندگی نمی کنند . به عبارت ساده تر بخش قابل توجهی از مردم در شهرهای ترکمن نشین حتی اسم سایت های ترکمنی را هم نمی دانند چه برسد به تاثیرپذیری از آنها .

در زمینه برخی از فعالان سیاسی مدعی نیز واقعیت با چیزی که ادعای خود این افراد است بسیار متفاوت است . برخی از فعالان سیاسی ما مدعی هستند در فضای جدید با عناصر قدرت در تهران و استان در ارتباط بوده ومی توانند افراد مد نظر خودشان را به افراد بالای دولت پیوند دهند .

عوارض منفی این گونه ادعاها در ماههای گذشته نیز در قالب برخی از اخاذی ها نمود پیدا کرد . بنابراین کاندیداهای انتخابات باید حواس شان را به این گونه افراد بیشتر جمع کنند . در نهایت باید خاطر نشان کنیم بودن با مردم و صداقت با آنها بهترین سلاح ممکن دراختیار کاندیداها برای پیروزی در انتخابات آینده است .

امید است با مردم صادق باشند و برای حل مشکلات برنامه های عملی طراحی کنند نه اینکه صرفا شعار بدهند .

سرویس سیاسی ترکمن سسی

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

مهندس

اينها مي خواستند من را هم سركيسه كنند كه باج ندادم .براي انتشار يك مقاله ام به بيان اينكه اين مطلب براي شما رپرتاژ محسوب مي شود درخواست پول كردند .واقعا براي شان متاسفم كه رسالت خبرنگاري را فراموش و به كاسبي مشغول شده اند .

0
0
پاسخ
1393-08-25 08:00
همشهری

حالا یعنی اینکه سایت های ترکمن بازدید کننده کم دارند ایهاالناس بیایید ما شما رو سر کیسه کنیم منظورت همینه . متاسفم برات موضوع گرگیج تمام شد سوژه جدید پیدا کردی مخ مردم رو تو فرغون کنی

0
0
پاسخ
1393-08-25 10:20

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.