1397-07-23 07:33
1802
1
57835
پس لرزه های یک نامه جنجالی :

قربانی حاشیه های ارشاد گلستان کیست ؟

نامه جنجالی مدیر کل ارشاد گلستان که جامعه خبری و رسانه های استان را دچار بحران و التهاب کرده ، یک قربانی خواهد داشت .

به گزارش گلستان ما؛ نامه جنجالی عادله کشمیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان که شائبه غیر قانونی بودن خانه مطبوعات استان گلستان را ایجاد کرد ابعاد گسترده تری پیدا کرده است.

پای این جنجال به استانداری گلستان و مراجع نظارتی باز شده و در آستانه سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان گلستان جهت اختتامیه نمایشگاه کتاب گلستان همه دوستان و یاران مدیر کل ارشاد واسطه شده اند تا خبرنگاران معترض و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات مقابل وزیر تجمع اعتراضی نداشته باشند .

از طرفی شنیده ها حاکیست کشمیری گفته هیچ نقشی در زدن این نامه نداشته و اگر چه از محتوای نامه مطلع بوده اما از اینکه قرار بوده به سایر ادارات رونوشت زده شود ، اطلاعی نداشته است و تلویحا به برخی ها رسانده که حتی حاضر به عذرخواهی از اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان است .

برخی ها(دوستان اصلاح طلب ارشادی یحتمل مشاورین پشت پرده کشمیری) که منتظر فرصت بوده اند این کار را گردن دائمی معاون فرهنگی اداره کل انداخته و در صدند با القا ناکارآمدی دائمی او را از این سمت جدا کنند و حتی نزد خودشان گزینه هم مطرح کرده اند.

اینها پا را فراتر گذاشته و حتی گزینه هایی را هم مطرح کرده اند و فرشته آل نبی گزینه مطرح شده برای جانشینی دائمی است هر چند از ایرج رمضانی کارشناس مطبوعات ، دیلم کتولی روابط عمومی سابق و ... هم کمرنگ تر نام برده شده است .

حال باید دید کشمیری شجاعت دارد مسئولیت نامه اشتباه خود را بپذیرد تا معاون فرهنگی اش قربانی نشده و اینطور به او حمله نکنند یا خود او هم منتظر چنین فرصتی برای جابجایی معاونش بود ؟

تحولات بعدی ارشاد درستی سخن ما را تایید یا رد خواهد کرد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سروش

سلامقربانی این تصمیم ها خود سرکار خانم کشمیری است. ایشان امروز هم در اقدامی بی سابقه در اداره کل و چه بسا در کشور شخصی را به عنوان جانشین خود در شورای فرهنگ عمومی منصوب نمودند( یک پست من در اوردی) دررحالیکه از زحمات مسئول سابق دبیرخانه شورا حتی کوچکترین تقدیرو تشکری نکردن. این گونه بد اخلاقی ها به پای احزاب طرفداررایشان نیز نوشته خواهد شد

0
0
پاسخ
1397-07-26 18:00

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.