1397-07-04 06:06
1049
0
57259
همسر شهید مدافع حرم :

طعنه های زیادی در این مدت شنیده ام / سه تار موی محمد احسان سفید شده / ما با جان و دل شهید دادیم نه برای سهمیه

همسر شهید مدافع حرم زورقی گفت : ما با جان و دل شهید دادیم اما وقتی می شنویم که می گویند پولتونو ریختن ، 400 میلیونو گرفتین ، سهمیه مرغ را بهتون دادن واقعا  خجالت می کشم .

به گزارش گلستان ما ؛  همسر شهید مدافع حرم زورقی طی خطبه ای زینب گونه در صحن شورای شهر گرگان که روز گذشته سه شنبه 3 مهرماه در ایین تجلیل از خانواد های شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد، اظهار کرد :"شهید زورقی با جان و دل و رضایت کامل خانواده به دفاع از حرم اهل بیت رفت و خودم او را از زیر قرآن رد کردم و هیچ منتی هم بر هیچ بزرگواری نیست .

وی افزود : در این مدت حرفها و طعنه های زیادی شنیدم که چرا اجازه دادی برود و یا اینکه برای 6 میلیون رفت ! ، هنوز پیکر شهید نیامده بود گرگان که گفتند خانم زورقی از گرگان می رود اما 17 سال است که در گرگان مانده ام و می مانم تا سه فرزند شهید را بزرگ و تقدیم راه انقلاب اسلامی کنم .

این همسر دغدیده مدافع حرم در ادامه تصریح کرد : سر و کله زدن با سه تا پسر به همراه سایر دردهایی که بعد از شهادت شهید زورقی به سراغم آمده نتوانسته خللی در اراده مان ایجاد کند اما 3 تار موی محمد احسان که همیشه توی بغل شهید بازی می کرد و می خوابید ، از دوری پدر سفید شده است .

وی بیان داشت : ما با جان و دل شهید دادیم اما وقتی می شنویم که می گویند پولتونو ریختن ، 400 میلیونو گرفتین ، سهمیه مرغ را بهتون دادن واقعا  خجالت می کشم یعنی شهید زورقی مگه بخاطر سهمیه مرغ و اینجور چیزها رفت .

همسر مدافع حرم شهید ذورقی گفت : هیچ گلایه و شکایتی ندارم و روز اول شهادت هم گفتم و خیلی ها می گفتند که گرم است و شعار می دهد اما الان هم می گویم ، محال است دشمن  گریه من و پسرانم را ببیند و آرزوی چند قطره اشک را به دل دشمنان اسلام خواهیم گذاشت ."

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.