1397-07-02 16:33
1180
0
57229
فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه:

اجرای ۴۵۷ پروژه محرومیت‌زدایی در گلستان / اولویت نخست ما اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی مناطق مرزی است

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه گفت: تاکنون ۴۵۷ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی از سوی مجموعه سپاه استان گلستان انجام شده است.

به گزارش گلستان ما ؛ سیدضیاءالدین حزنی عصر امروز در حاشیه بازدید از برخی طرح‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی استان گلستان با اشاره به مهم‌ترین مأموریت سپاه اظهار داشت: تأمین امنیت پایدار و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مهم‌ترین مأموریت سپاه است.

وی افزود: سپاه در کنار این مأموریت‌های اصلی مردم‌داری، مردم‌یاری، مردم‌دوستی و محرومیت‌زدایی را جزو اولویت‌های خود قرار داده است.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه بیان داشت: اولویت نخست ما در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی مناطق مرزی، مناطق صعب‌العبور، مناطق حساس، شمال‌غرب و جنوب‌شرق کشور است.

وی ادامه داد: در استان گلستان نیز سپاه 457 پروژه عمرانی را در راستای محرومیت‌زدایی اجرا کرده و به انجام این اقدامات افتخار می‌کند.

سردار حزنی در ادامه با اشاره به ساخت مسکن برای زلزله‌زدگان کرمانشاه هم اشاره کرد و افزود: آنهایی از که این خدمات بهره‌مند شدند، برایشان این اقدامات بسیار ارزشمند بوده است. کارهای خوبی حتی در بخش زیرساخت‌ها در حال انجام است./تسنیم

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.