1397-07-02 04:52
1221
0
57199
تحلیلگر ارشد مسائل سیاسی :

پاییز داغی در انتظار تروریست ها و حامیانشان خواهد بود

تحللیگر ارشد مسئل سیاسی و استراتژیک نوشت :در چنین شرایطی باید با گرگهای وحشی و پادوهای منطقه ای آنها با مشت آهنین  برخورد کرد، تا جرات بکارگیری واژه تابستان داغ ایران را دیگربه زبان نیاورند .

به گزارش گلستان ما ؛ حسین کریمی اول جانشین سابق سپاه نینوا گلستان نوشت : حمله تروریستی اهوازنتیجه ماهها طراحی سازمانهای  اطلاعاتی سیا و موساد که با پشتیبانی نوکران حلقه بگوشی همچون عربستان وامارات و اجرا گروهک تروریستی الاحواز عملیاتی گردید.

این حادثه نه تنها دستاوردی برای طراحان نداشت بلکه سندی محکم در تایید سخن امام(رض) که فرمودند: آمریکا اول تروریست عالم است رابه اثبات رساند و نتیجه آن به خاک وخون کشیده شدن مردم بیگناه از جمله  کودک چهارساله و جانباز۷۰ درصد دفاع مقدس گردید.

درس بزرگ این حادثه این است که جهان امروزجهانیست که گرگهای درنده عالم با ظاهر دروغین طرفداری ازحقوق بشر دست به هر جنایتی می زنند و کشتن مردم بی دفاع و زنان و کودکان در یمن ، سوریه ،  افغانستان، فلسطین ، میانمار ، بحرین و غیره هیچ جایگاهی درحقوق بشر آمریکایی ندارد.

در صورتی که اگر یک آمریکایی یا غربی و یا مزدور آنها در کشوری مستقل بر اثر جاسوسی یا خیانت دستگیر یا زندانی یا مجازات شود فریاد حقوق بشری آنها سراسر جهان را در بر می گیرد و فرد خیانت کار و جاسوس را آزادیخواه معرفی می کنند.

در چنین شرایطی باید با گرگهای وحشی و پادوهای منطقه ای آنها با مشت آهنین  برخورد کرد، تا جرات بکارگیری واژه تابستان داغ ایران را دیگربه زبان نیاورند و تروریست ها و حامیان آنها بخصوص عربستان و امارات باید منتظر پاییز داغ انتقام خون شهدا اهواز باشند.

انتقامی که استکبار جهانی و داعش با موشکهای سپاه در دیرالزور و کومله در اقلیم  کردستان تجربه کردند.

ازمابترس طایفه ای پراراده ایم

مامثل کوه پشت علی ایستاده ایم

به قلم.دکترکریمی جانشین سابق سپاه گلستان

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.