1397-06-31 05:04
1494
0
57138
رئیس موسسه حکمت و فلسفه ایران در گرگان :

تنها راه پیروزی، دلخوش نبودن به وعده دشمنان و تسلیم نشدن در مقابل آنهاست/ هر چه از الگوهای اقتصادی غربی استفاده کنیم ، وضع مان بدتر خواهد شد

رئیس موسسه حکمت و فلسفه ایران گفت:ما هر چه در اقتصاد از الگوهای آمریکایی و غربی استفاده کنیم ، وضع مان بدتر خواهد شد . باید الگوی اقتصادی ما از دین مبین اسلام استخراج شود.

به گزارش گلستان ما ؛ حجه الاسلام و المسلمین خسروپناه ، در آخرین شب از مراسم چهل سال سوگواره بصیرت عاشورایی در گرگان اظهار کرد: بنی امیه در طول سالهای حکومت خود ، ساختارهای گوناگون سیاسی ، فرهنگی ، مذهبی و اقتصادی مبتنی بر فساد را پایه گذاری کردند . ساختارهای اقتصادی فاسد ، شکم های مردم آن زمان را از حرام انباشته می کرد .

رئیس موسسه حکمت و فلسفه ایران گفت: اینکه در روز واقعه عاشورا ، حاضران در لشگر مقابل امام حسین(ع) حاضر به شنیدن کلام امام معصوم نشدند به این دلیل بود که شکم های آنان از حرام پر شده بود و بر قلبهای شان مهر باطل زده شده بود .

وی بیان کرد: فقط یک امت آلوده به فاسد ، مردم تابع حکومت فاسد و فساد گستر به همراه یک ساختار فاسد سیاسی حاضر می شوند که در مقابل یک امام معصوم بایستند و با چنان وضعی او ، خانواده و یارانش را به شهادت برسانند و به اسارت ببرند .

حجت الاسلام خسروپناه افزود: ما الان در یک دنیایی زندگی می کنیم که شیطان بزرگ آمریکا  ، به دنبال سیطره دادن ساختارهای فاسد اقتصادی سیاسی و فرهنگی مد نظر خودش بر سراسر دنیاست .

وی با اشاره به ساختار فاسد آمریکا گفت:ساختار اقتصادی فساد آمریکا ، به ایجاد و تعمیق فاصله طبقاتی و گسترش فقر منجر می شود . در خود کشور آمریکا 45 میلیون نفر کارتن خواب وجود دارد و متاسفانه برخی از مسئولین ما بدنبال آمریکا برای بهبود وضعیت اقتصاد کشور هستند .

وی توضیح داد :ما هر چه در اقتصاد از الگوهای آمریکایی و غربی استفاده کنیم ، وضع مان بدتر خواهد شد . باید الگوی اقتصادی ما از دین مبین اسلام استخراج شود . امروز در غرب ، مدلهای فئودالیسم و برده داری مدرن حاکم است .

رئیس موسسه حکمت و فلسفه ایران ادامه داد: امروز ، بدترین ساختارهای فرهنگی بر دنیا حاکم است. نظام خانواده از بین رفته است . بحران هویت و بحران خانواده در کل دنیا به شدت به وجود آمده است بخصوص در آمریکا و اروپا .

وی با توجه به زمینه سازی ظهور توسط مردم تصریح کرد: ما دنبال جامعه ای برای زمینه سازی ظهور آقا امام زمان (عج) هستیم و الحمدالله این ظرفیت در ملت ایران هست . اقتدار علمی ، فرهنگی ، نظامی موجود در ایران اسلامی ، نشان دهنده وجود این ظرفیت و آمادگی است .

وی ادامه داد: الحمدالله نسل سوم انقلاب ما انقلابی تر از نسل دوم هستند و ما ایمان داریم که نسل چهارم انقلاب مان ، از نسل سوم هم انقلابی تر خواهند بود .

حجت الاسلام خسروپناه با اشاره به موفقیتهای کسب شده توسط جوانان ایرانی بیان کرد:اکثر جوانان و دانشمندان ما در که در صنعت های گوناگون ماهواره ، هسته ای ، نانو ، دارو و ... کار کرده اند و موفقیت و افتخار آفریده اند از نسل سوم انقلاب هستند .

وی گفت: هر جایی که ما بدنبال ولی فقیه و در راه و مسیر او بوده ایم و بدنبال حفظ استقلال و عزت مان بوده ایم ، موفقیت و پیشتازی داشته ایم و اقتدار کسب کرده ایم .

وی با اشاره به آسیبهای اطمینان به دشمن افزود: نباید دلمان به وعده و وعید دشمنان خوش باشد . کشور لیبی به وعده های دشمنان دلخوش شد و در مقابل آنان تسلیم شد ، بحران زده و متلاشی شد و دچار اختلافات شدید گردید ولی هند مقاومت کرد و در زمینه های گوناگون خود را به عزت و اقتدار بین المللی رساند .

رئیس موسسه حکمت و فلسفه ایران گفت: تنها راه مبارزه و رسیدن به پیروزی ، تسلیم نشدن در مقابل فرهنگها و ساختارهای فاسد دشمنان در زمینه های گوناگون است و مجالس اهل بیت بهترین بستر تعالی فرهنگی جامعه است .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.