1397-06-20 12:55
1014
0
56838
فرمانده سپاه نینوا؛

امیدواری رهبر انقلاب به نسل جوان علمی و منطقی است/ شهدای مدافع حرم استان بزرگترین رویش انقلاب‎اند/ همگان منتظر اربعین و محرمی دیدنی از جوانان باشند

فرمانده سپاه نینوا گفت: با اینکه دشمن شرایط خاصی را رقم زده و با عملیات روانی و حرکت خلاف جهت، سعی در مسموم کردن فضا را دارد. اما همگان در محرم و اربعین امسال شاهد خواهیم بود که نسل جوان چه خواهند کرد و چگونه با بصیرت در میدان حضور می یابند.

به گزارش گلستان ما؛ سردار معروفی در حاشیه همایش تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری در رابطه با سخنان چند روز گذشته رهبر انقلاب به امیدوار بودن، به نسل جوان گفت: حضرت آقا بیش از هر فرد دیگری ملت و مردم ایران را می شناسد و نظرات ایشان علمی است نه تحلیلی.

فرمانده سپاه نینوا گفت: در چهل سالگی انقلاب ریزش هایی داشتیم اما مطمعنا در مقابل رویش های بی شمار انقلابی قابل قیاس نیستند و بزرگترین رویش انقلاب نیز همین جوانان ما هستند.

سردار معروفی بیان کرد: هجده شهید مدافع حرم استان بزرگترین رویش انقلاب هستند که البته این تعداد سفیر و نماینده مردم استانی هستند که ولایت مدار و عاشق اهل بیتند.

وی ادامه داد: هیچ مسئولی به اندازه حضرت آقا نسبت به جوانان ما اعتماد و اعتقاد ندارد و این امیدواری ایشان به این نسل منطقی و علمی است.

وی تصریح کرد: همین امروز در بسیج، خواهران و برادران با قومیت های مختلف در حال فعالیت هستند و حضور با مفهوم و معنادار و با بصیرت و با انگیزه این جوانان را می بینیم و باور داریم اگر خطری کشور را تهدید کند جوانان امروز آماده تر از نسل گذشته در میدان حضور دارند.

سردار معروفی گفت: با اینکه دشمن شرایط خاصی را رقم زده و با عملیات روانی و حرکت خلاف جهت، سعی در مسموم کردن فضا را دارد. اما همگان در محرم و اربعین امسال شاهد خواهیم بود که نسل جوان چه خواهند کرد و چگونه با بصیرت در میدان حضور می یابد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.