1397-06-17 08:45
1165
0
56774
علی اسدی عنوان کرد؛

صدور210 پروانه فعالیت برای هیات های مذهبی گرگان / هیات های تراز انقلاب باید بیدارگر باشند / ایستگاه های صلواتی گرگان ساماندهی می شود

رئیس شورای هیات مذهبی گرگان گفت:هیات های مذهبی تراز انقلاب باید با عملکردی وحدت بخش بیدارگر جامعه در چارچوب نظام و انقلاب اسلامی باشند .

به گزارش گلستان ما؛ علی اسدی رئیس شورای هیات مذهبی گرگان در حاشیه بیستمین جلسه گرهمایی مسئولین و اعضای هیات های مذهبی شهر گرگان در گفتگو با خبرنگار ما اظهارکرد: از میان حدود 400 هیات مذهبی گرگان تاکنون برای 210 هیات مذهبی در شهرستان مجوز و پروانه فعالیت صادر شده است.

وی با اشاره به برگزاری نشست مسئولین و دست اندرکاران هیات های مذهبی در گرگان گفت: این نشست به مناسبت چله انقلاب اسلامی و نقش هیات های مذهبی در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی برگزار شده است.

رئیس شورای هیات مذهبی استان گلستان تصریح کرد: برنامه ریزی شده است با شعار "هر هیات یک سنگر اجتماعی " رویکرد فعالیت های هیات مذهبی به سمت فعالیت در جهت کاهش آسیب های اجتماعی پیش برود .

وی با تاکید براینکه کارکرد هیات فقط فرهنگی و مذهبی نیست گفت: هیات های مذهبی می توانند در امور اجتماعی همچون جلوگیری از طلاق ، اعتیاد ، کاهش بیکاری و ... موثر باشند.

اسدی ، گفت: هیات های مذهبی تراز انقلاب باید با عملکردی وحدت بخش بیدارگر جامعه در چارچوب نظام و انقلاب اسلامی باشند .

رئیس شورای هیات مذهبی با بیان گلایه از نمایندگان مجلس و تیم اقتصادی دولت ، افزود : با تمام مشکلاتی که در سطح جامعه وجود دارد و هیات های مذهبی هم همچون مردم با مشکل مواجه هستند ، اما باید برای توانمندسازی جامعه  تلاش کنند.

وی با بیان اینکه ایستگاه های صلواتی سطح شهر ساماندهی می شود ، گفت : آن دسته ازهیات های مذهبی که می خواهند در این حوزه فعال باشند می توانند برای دریافت مجوز های لازم به سازمان تبلیغات مراجعه نمایند .

اسدی تصریح کرد : با توجه به مصوبه ستادشئون فرهنگی زمان پایان مراسم های مذهبی ساعت 24 اعلام شده و از هیات های مذهبی خواست به این موضوع توجه لازم را داشته باشند و نسبت به خاموش کردن سیتم صوتی اقدام نمایند .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.