1397-06-14 16:08
1387
0
56704
فرمانده سپاه نینوا در افتتاحیه مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی استان:

اردوهای جهادی نماد خدمات‌رسانی بی‌منت به مردم است / کارهای نشدنی را بسیجیان شدنی می کنند

فرمانده سپاه نینوا گلستان از آغاز خدمت رسانی بی منت بسیجیان در قالب 300 گروه جهادی با رمز یا رسول الله خبرداد و گفت: بسیجی زنده است چون انقلاب جاری و پیشرونده است، زنده بودن بسیج خدمت به مردم است.

به گزارش گلستان ما؛ سردار حسین معروفی امشب در افتتاحیه مرحله دوم رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمدرسول الله 2 که در مسجد موسی بن جعفر محله حاشیه نشین انجیراب گرگان برگزارشد، اظهارکرد: بصریت عملی و حقیقی که ناشی از بیداری، عمق ایمان و آرمان های ملت بزرگ ایران است در اردوهای جهادی تبلور یافته است.

وی از فعالیت 300 گروه جهادی در 14 شهرستان گلستان خبرداد و افزود: بسیجیان انقلابی و جهادی بدون هیچ چشمداشتی تمام وجود خود را برای خدمت به مردم حاشیه شهرها می گذارند و معتقدند هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خطاب به برادران و خواهران بسیجی که با ستون های منظم به صف شده بودند، گفت: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان ما نشان دادند که کارهای نشدنی را بسیجیان شدنی می کنند و امروز شما با همان تفکر در مقابل دشمنان در حوزه های جنگ نرم، و محرومیت زدایی برای آبادانی مرزو بوم خود تلاش می کنید و این بسیار ارزشمند است.

وی اذعان کرد: خلاف جریان آب شنا کردن بسیار سخت است اما اینکار از بسیجیان با بصیرت نافذ ساخته است تا در صراط مستقیم  گام بردارند و پرچم انقلاب را برافراشته کنند .

معروفی با اشاره به اینکه در تفکر ولایت خط کشی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: امام جامعه ما به سلایق و مذاهب کاری ندارد و دغدغه همه را دارد لذا این تفکر به بسیجیان تسری یافته در قالب بسیج سازندگی پر افتخار برای خدمت به همه محرومین رسیده است.

نیروی جهادی قبل از جهادی شدن انقلابی است

وی اردوهای جهادی را هدیه رهبری به اقشار محروم جامعه بیان کرد و گفت: هزاران گروه جهادی و انقلابی در کشور سوال نمی پرسند که به چه قومی خدمت خواهند کرد این منطق پاسداری است که متعلق به بسیج و نشئت گرفته از منطق انقلاب و عاشورا، قرآن و اهل بیت است.

عضو شورای تامین استان با تاکید براینکه نیروی جهادی قبل از جهادی شدن انقلابی است، یادآورشد: بسیجی نمی تواند جهاد کند پیش از آنکه انقلابی و قبل از آن مکتبی  باشد زیرا با نگاه و اطلاعت از امامش جهاد می کند این تفکر 50 گروه جهادی است که امروز کار خود را در گرگان آغاز می کنند.

IMG 3128

زنده بودن بسیج در خدمت به مردم است

وی با بیان اینکه امروز اگر از این جهادگران بپرسید که وضعیت زندگی شما چیست ؟ می گویند زندگی ساده ای داریم، افزود: اما این افراد خود قوطی رنگ برای رنگ آمیزی خریداری می کنند، حتی روزه می گیرند تا پولی برای غذای آنها صرف نشود و یا از خانواده خود برای اطعام دهی گروه جهادی کمک می گیرند. دشمن برای این روحی، آرمان و تفکربسیجی است که از آن می ترسد و برای تضعیف آن ، او را تحقیر می کند اما خود می داند که تفکر بسیجی تحقیر شدنی نیست.

این مقام مسئول اظهارکرد: بسیجی در هشت سال دفاع مقدس سلاح به دست گرفت و امروز بیل و فرچه به دست می گیرد تا کشور در آرامش و نشاط باشد. این روحیه در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

وی اذعان کرد: بسیجی زنده است چون انقلاب جاری و پیشرونده است.زنده بودن بسیج در خدمت به مردم است.

معروفی اضافه کرد: در هیچ کجای دنیا نیروی نظامی وجود ندارد که در پادگان قرار نگیرد و خود را سنگر مستحکم مردم در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و سیاسی کند.بسیج سنگر و استحکام می شود تا به مردم آسیب نرسد.

وی با بیان اینکه فرقی بین مناطق محروم در مرکز استان و مراوه تپه اهل سنت نمی دانیم، گفت: ما امروز «انجیراب»را جزء  دهستان پیشرفت و آبادانی قرار دادیم و 30 روستای آن را در 5 عرصه محرومیت زدایی می کنیم و این را به سایر مناطق هم تسری می دهیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در خاتمه مسجد را سنگر و خانه امید مردم بیان کرد و گفت: مسجد انقلاب ما را پیروز کرد، جبهه های ما را پشتیبانی کرد بنا براین همه فعالیت های خود را از مسجد آغاز می کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.