1397-06-10 10:40
1311
0
56589
ناصر گرزین :

فقدان صفرپور به هنر روحوضی ضربه خواهد زد / او سفیر فرهنگ ناب گرگانی در عرصه ملی و بین المللی بود

رئیس کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شورای شهر گرگان گفت : فقدان آخرین بازمانده از نسل هنرمندان روحوضی ضربه بزرگی به این هنر خواهد زد .

به گزارش گلستان ما ؛ ناصر گرزین رئیس کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان ظهر امروز شنبه 10 شهریورماه در گفت و گو با این پایگاه خبری با اشاره به ضایعه درگذشت هنرمند گرگانی عطالله صفرپور گفت : مرحوم صفرپور آخرین بازمانده هنر اصیل تئاتر روحوضی  و سیاه بازی بود .

گرزین افزود : مردم گرگان و علاقه مندان به این هنرمند در چندین نسل از وی خاطرات و لحظات شیرینی به یادگار دارند و قدردان زحمات وی می باشند و قطعا در مراسم تشییع این هنرمند شرکت می کنند .

وی تصریح کرد : با فقدان این هنرمند ارزشمند در زمینه هنر سیاه بازی ، دیگر کسی را نداریم و از دست دان وی به این حوزه صدمات غیر قابل جبرانی وارد می سازد .

رئیس کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شورای شهر گرگان خاطرنشان کرد : عطالله صفرپور سفیر هنر گرگانی برای معرفی این شهر در جشنواره های ملی و بین المللی بود که با گویش جذاب و شیرین گرگانی ، باعث شد تا شهر گرگان بیش از پیش مطرح شود .

گرزین تاکید کرد : هنرمندان مانند دُر کمیابی هستند که تا هستند باید قدر آنها را دانست وگرنه اگر در بین ما نباشند چیز گرانبهایی را از دست دادیم .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.