1397-06-08 12:56
1216
0
56543
رئیس سازمان اطلاعات سپاه نینوا گلستان :

همین روحیه و تفکر بسیج باعث شد دشمنان به زانو در آیند/ آمریکا و اروپا دو لبه ی یک قیچی هستند

رئيس سازمان اطلاعات سپاه نينوا گلستان گفت: اشتباه است كه بگوييم آمريكا و اروپا براي ملت ايران دلسوزي مي كنند چراكه آمريكا و اروپا دو لبه يك قيچي هستند و هر دو بدنبال نابودي جمهوري اسلامي ايران هستند.

به گزارش گلستان ما؛ سرهنگ پاسدار شيخي رئيس سازمان اطلاعات سپاه نينوا گلستان در اين همايش گفت: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي تمام توان دشمن بر اين بود كه جمهوري اسلامي ايران را ساقط كند، غافل از اينكه معمار كبير انقلاب يك شخصيت با تدبير و بي بديل تمام نقشه هاي آنان را نقش برآب كرد.

وي در ادامه افزود: جمهوري اسلامي ايران به حول قوه الهي در منظقه به قدرتي بزرگ تبديل شده و دشمن امروز از اين مهم احساس خطر مي كند.

سرهنگ شيخي با اشاره به اينكه آمريكا نشان داد تمام تلاش خودرا در براه انداختن جنگ رواني بكار گرفته است گفت: اشتباه است كه بگوييم آمريكا و اروپا براي ملت ايران دلسوزي مي كنند چراكه آمريكا و اروپا دو لبه يك قيچي هستند و هر دو بدنبال نابودي جمهوري اسلامي ايران هستند.

رئيس سازمان اطلات سپاه نينوا گلستان يكي ديگر از اهداف شوم دشمنان را وارد ساختن فشار اقتصادي بر ملت ايران بيان كرد و گفت: دشمن در صدد است اين فشار را به حداكثر برساند و مردم كه پشتوانه نظام هستند را به كف خيابانها كشانده وبه اهداف شوم خود برسند غافل از اينكه ملت ايران هوشمند و هوشيار هستند.

سرهنگ شيخي در ادامه گفت: امروز آن چيزي كه ملت از مسئولان انتظار دارند داشتن روحيه انقلابي و جهادي است چرا كه داشتن روحيه انقلابي و جهادي انقلاب را برابر دشمنان بيمه مي كند.

وي داشتن روحيه و تفكر بسيجي را از ديگر ضروريات آحاد جامعه دانست و گفت: همين روحيه و تفكر بسيجي باعث شد دشمنان را به زانو در آورند.

رئيس سازمان اطلاعات سپاه نينوا همچنين ايجاد شكاف بين مردم و مسئولان_ناكارآمد جلوه دادن حكومت ديني و ضربه زدن به اصل جايگاه ولايت فقيه رااز اهداف شوم دشمنان بر شمرد./خبرگزاری بسیج

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.