1397-06-09 09:55
1705
0
56523
توجیه پذیر نیست ؛

صدا و سیمای گلستان دو هفته است مدیر کل ندارد

دو هفته از معارفه عبدالحسینی در صدا و سیمای اصفهان  می گذرد اما صدا و سیمای استان گلستان هنوز مدیر کل ندارد و امورات توسط قائم مقام جوان آن اداره می شود .

به گزارش گلستان ما ؛ 24 مرداد ماه امسال بود که مراسم معارفه  بهرام عبدالحسینی مدیر کل سابق صدا و سیمای استان گلستان در استان اصفهان برگزار شد .

الان حدود دو هفته از این واقعه می گذرد اما صدا و سیمای استان گلستان مدیر کل ندارد و امورات توسط قائم مقام جوان آن اداره می شود .

واقعا جای تامل دارد که چرا بایستی یک سازمان به این مهمی که جایگاه گسترده ای در بین مردم ، کنشگران سیاسی و اجتماعی و معادلات مهم روز دارد بدون مدیر کل بماند .

بعد از منتفی شدن حضور محمد منتظر حجت مدیر کل صدا و سیمای استان سمنان در گلستان ، گزینه های دیگری همچون هادی ابراهیمی ، غلامرضا منتظری ، احمد ملاشاهی و ... مطرح شدند.

 اما بنظر می رسد در انتخاب و انتصاب مدیر کل صدا و سیمای گلستان در حال حاضر دو نگاه اصلی وجود دارد که تلاقی این دو نگاه تعیین می کند که مدیر کل آینده کیست :

** نگاه اول اینست که مسئولان سازمان صدا و سیما برای مدیریت استان گلستان به دنبال مدیر کل غیر بومی هستند .

** نگاه دوم که یک منبع نزدیک در صدا و سیما عنوان کرد اینست که قطعا و باید نظر مثبت نماینده ولی فقیه در استان گلستان در این خصوص گرفته شود .

گفته می شود علت اینکه تاکنون این انتصاب انجام نشده همایش کشوری دو روزه مدیران صدا و سیما در شهرکرد و همچنین جلب رضایت نماینده ولی فقیه در استان برای گزینه مد نظر می باشد .

با تمام این اوصاف توجیه پذیر نیست استان حساسی چون گلستان بیش از دو هفته مدیر کل نداشته باشد و بهتر است هر چه زودتر تکلیف مدیر کل صدا و سیمای گلستان مشخص شود .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.