1397-05-26 03:59
1045
0
56119
فرمانده سپاه نینوا گلستان :

شهدا محور حقیقت وبزرگترین مولفه قدرت نرم ما هستند/عصری که در آن حاضر هستیم روز امتحان نخبگان است

فرمانده سپاه نینوا گلستان در جمع پاسداران وخانواده آنان که بمناسبت گرامیداشت شهید گمنام حسینیه غدیرسپاه نینوا برگزار گردید اظهار داشت: اکثر مردم جامعه اسلامی بدنبال قرب الی الله هستند ولی شهید می شود عندالله نزد خدا و طبق گفته اماممان که فرمود شهید نظر میکند به وجه الله ویا بعبارتی دیگر مقام معظم رهبری در سخنانی اشاره دارد به اینکه شهدا ستارگانی هستند که ما راه را گم نکنیم.

به گزارش گلستان ما ؛ سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان در جمع پاسداران وخانواده آنان که بمناسبت گرامیداشت شهید گمنام حسینیه غدیرسپاه نینوا برگزار گردید اظهار داشت: اکثر مردم جامعه اسلامی بدنبال قرب الی الله هستند ولی شهید می شود عندالله و طبق گفته اماممان که فرمود شهید نظر میکند به وجه الله و یا بعبارتی دیگر مقام معظم رهبری در سخنانی اشاره دارد به اینکه شهدا ستارگانی هستند که ما راه را گم نکنیم.

 
وی گفت:شهدا آبرویشان وجانشان را در طبق اخلاص قرار دادندوبا خدا معامله کردند وبرای دین خدا واسلام و حفظ تمامیت جمهوری اسلامی ایران وبرای اینکه من و شما و ناموسمان امنیت داشته وبراحتی زندگی کنیم جان خودشان را تقدیم وبا خون خودشان درخت انقلاب را آبیاری کرده اند.
 
معروفی بااشاره به ویژگی های مجاهد در راه خدا بیان داشت: کسی که در راه خدا جهاد میکند ذوب در دنیا نمیشود ودنیا با تمام زیباییها ولذت هایش او را نمیگیرد وشهدای ما در واقع محور حقیقت وبزرگترین مولفه قدرت نرم ما هستند.
 
فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: این جوان ۱۸ ساله و شهید گمنامی که در حسینیه غدیر توفیق خدمتش را داریم همه زندگی خود را رها کرد برای امروز دنیای ما و مسئولیت ما در قبال این شهدا بسیار سنگین هست وقطعا مواخذه خواهیم شد که بعد از شهدا چه کردیم .
 
وی افزود:دوران دفاع مقدس روزهای امتحان مردم بود که سربلند وپیروز از آن دوران بیرون آمدند وعصری که در آن حاضر هستیم روز امتحان نخبگان است و نه دی پیامش همین بود که نخبگان جامعه مورد آزمایش و امتحان قرار گرفتند و تغییر در نظام ارتباطی امت با ولایت صورت گرفت که امروزه مردم نگاهشان مستقیم به کلام ولایت است.
 
فرمانده سپاه نینوا گلستان به مولفه های پیروزی جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد وگفت:اولین مولفه ما در دوران دفاع مقدس ایمان وخداباوری بود و اینکه جبهه ها بوی خدا میداد و رزمندگان خودشان را در محضر خدا می دیدند ودومین مولفه ما وفاق و وحدت ملی ما که علت اصلی پیروزی ما بر جبهه ی باطل بود.
 
معروفی گفت:تمام هنر امام خمینی رحمه الله علیه این بود که مولفه ایمان و وفاق ملی را با هم جمع کرد واین هنر انقلاب واسلام وقرآن بود که جنگ را مقدس کرد.
 
وی در پایان ضمن گرامیداشت روز ۲۶ مرداد ماه روز بازگشت آزادگان عزیز به میهن اسلامی گفت: اسارت به خودی خود بسیار سخت است و نمونه بارز این اسارت سخت به اسارت رفتن آل الله وحضرت زینب سلام الله علیها بعد از واقعه عاشوراست.
 
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.