1397-05-24 09:21
1587
0
56067
عضو هیات مدیره انجمن دفاع از قربانیان ترور در گرگان ؛

اولین نکوداشت قربانیان ترور استان در گرگان برگزار می شود / وجود 211 شهید ترور در استان گلستان

عضو هیات مدیره انجمن دفاع از قربانیان تروریسم از برگزاری نخستین مراسم نکوداشت 211 شهید و قربانی ترور استان گلستان در گرگان خبر داد.

به گزارش گلستان ما ؛ احمدی عضو هیئت مدیره انجمن دفاع از قربانیان تروریسم با حضور در دفتر این پایگاه خبری اظهارکرد: استان گلستان 211 شهید و قربانی ترور دارد که امسال اولین مراسم نکوداشت استان گلستان با عنوان «اسوه‌های صبوری» در گرگان برگزار می شود .

وی با اشاره به اینکه این همایش روز 4 شهریورماه 97 ساعت 9 صبح در سالن ولایت سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار می‌شود ، گفت: همایش اسوه‌های صبر در راستای تبیین مظلومیت شهدای ترور در سطح کشور برگزار می‌شود.

عضو هیات مدیره انجمن دفاع از قربانیان تروریسم تصریح کرد: 30 مرداد به عنوان روز قربانیان ترور در نظر گرفته شده و برگزاری نکوداشت اسوه‌های صبوری با هدف معرفی قربانیان ترور و ارزش‌گذاری کسانی که به عنوان سمبل جامعه هستند خواهد بود در این همایش سعی خواهد شد خانواده‌های شهدای ترور در عرصه بین‌المللی معرفی شوند.

وی ادامه داد: بسیاری موضوع ترور و قربانیان آن را شنیدند اما شاید درک درستی از آن نداشته باشند و اینکه خانواده‌های ترور چه دردهایی را تحمل می‌کنند.

احمدی با اشاره به اینکه این انجمن با شعار " با برگزاری مراسم نکوداشت قربانیان ترور، تروریسم را مهار کنیم" ایفای نقش می کند ، افزود: بیش از 17 هزار شهید ترور و هزاران جانباز ترور در سطح کشور وجود دارند که توسط گروهک منافقین ترور  و به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه بیش از 12 هزار شهید ترور توسط گروهک تروریستی منافقین به شهادت رسیده اند ، گفت: اقدامات تروریستی که رژیم صهیونیستی انجام داده منجر به شهادت دانشمندان هسته‎ای شده ، که اطلاعات آنها توسط منافقین لو رفت و عوامل ترور توسط رژیم صهیونیستی اجیر شده بودند.

این مقام مسئول افزود: این همایش می تواند بسیاری از رسانه‎ها را همسو کند و به جامعه جهانی آگاهی بدهد که ایران یکی از کشورهای مهم قربانی ترور بوده و پرچمدار مبارزه با تروریست است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.