1397-05-16 03:35
1817
1
55853
در بازدید از غرفه گلستان ما عنوان شد؛

تشکر فرماندار مینودشت از سایت گلستان ما به خاطر بیان واقعیتهای جامعه / صراحت در برابر ضد ارزشها خاصیت بارز گلستان ما

فرماندار مینودشت گفت: یکی از خصوصیات بارز در سایت گلستان ما جهت گیری ارزشی آن است و هرجا مشاهده کند مواردی خارج از ارزشهای جامعه است موضع گیری صریح می کند.

به گزارش گلستان ما؛ سید رضا طباطبایی در بازدید از غرفه گلستان ما در حاشیه نمایشگاه مطبوعات گفت: خوشبختانه نشانه گذاری و اهدافی که مد نظر این رسانه است خوب است و شاهد بودیم در شرایط مختلف به دور قرار گرفتن در جریانهای حزبی و گروهی در مسیر حفظ منافع ملی گام برداشته است.

فرماندار مینودشت افزود: هرچه قدر رسانه ها درک عمیقتری از حوزه های مختلف داشته باشند می توانند تاثیر بهتری در رسالت آگاهی بخشی خود داشته باشند.

وی بیان کرد: یکی از خصوصیات بارز در سایت گلستان ما جهت گیری ارزشی آن است و هرجا مشاهده کند مواردی خارج از ارزشها ی جامعه است موضع گیری صریح می کند.

طباطبایی گفت: رسانه گلستان ما واقعیتهای جامعه را بیان میکند  و رسانه ها باید تلاش کنند در جهت کیفی سازی اخبار و دستیابی به اخبار موثق حرکت کنند.

انتهای پیام./

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

آتاش

نظرات آقای فرماندار : دور قرار گرفتن از جریانات حزبی و گروهی - موضع گیری صریح جهت حفظ ارزشهای جامعه - بیان واقعیتهای جامعه . سوالم از گلستان ما اینست که آیا واقعا خود را مصداق بیانات آقای فرماندار میدانید ? اگر جواب مثبت است شاخصه دور بودن از احزاب چیست و ایا اصلا این امر امتیاز محسوب میشود ? آیا بین شما و جامعه نظر واحدی در خصوص مقوله ارزشها وجود دارد که خود را مسئول پایداری از آن بخاطر جامعه بدانید و میتوانید مثال بزنید کدام واقعیت مهم و اثرگذار در منطقه را بطور ویژه و با شجاعت رسانه ای اطلاع رسانی کرده اید و اصلا قادر هستید و یا علافه دارید تمام واقعیاتی را که بآن آگاهی دارید ، و مثلا میدانید به نفع جامعه اما ضرر مقامات است بیان کنید ?

0
0
پاسخ
1397-05-23 18:38

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.