1397-05-06 18:16
1571
1
55626
با همکاری خانه مطبوعات استان گلستان:

سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان شهروند خبرنگار تربیت می کند + پوستر

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان از تربیت شهروند خبرنگار با همکاری خانه مطبوعات استان گلستان خبر داد .

به گزارش گلستان ما ؛ کریم علمی رئیس این سازمان صبح امروز شنبه 6 مرداد ماه در گفتگو با خبرنگاران با اظهار مطلب فوق افزود : امروزه نقش خبرنگاران و رسانه ها خصوصا  در مدیریت شهری و فرهنگ سازی جمعی بر کسی پوشیده نیست .

علمی افزود: با گسترش فناوریهای دیجیتال و نفوذ آن به عمق خانواده ها باید خانواده ها برای جلوگیری از آسیبهای اجتماعی فضای مجازی با سواد رسانه ای آشنا شوند و همچنین می توان از ظرفیت شهروندان برای مشارکت در فرهنگ سازی بهره جست .

وی تصریح کرد : در همین راستا سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در نظر دارد با همکاری خانه مطبوعات استان گلستان به تربیت شهروند خبرنگار بپردازد .

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان خاطرنشان کرد : شهروند خبرنگاران ما که برخی از آنها عضو خانه فرهنگ های ما نیز هستند می توانند در رصد مشکلات و معضلات شهر به ما کمک کنند و ما بتوانیم بهتر به همه نقاط شهر گرگان طبق شرح وظایفی که داریم رسیدگی کنیم .

علمی اضافه کرد : طی تفاهم نامه ای که با خانه مطبوعات به عنوان تشکل رسمی و مورد تایید وزارت ارشاد و  اصحاب رسانه استان داریم ، امر آموزش و تربیت شهروند خبرنگار در اولویت ما قرار دارد .

وی تاکید کرد : ثبت نام علاقه مندان طبق پوستر منتشر شده صورت خواهد گرفت و در پایان به شرکت کنندگان گواهی نامه پایان دوره نیز اعطا خواهد شد .

00852

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.