1397-05-06 17:44
1517
0
55610
امام جمعمه گنبدکاووس:

منشا تحولات منطقه، مقاومت است نه توئیت ترامپ قمارباز

امام جمعه گنبدکاووس گفت: امروز جبهه مقاومت توفیقات زیادی در منطقه کسب کرده و این منشا تحول ویژه اقتصادی و سیاسی در منطقه و دنیاست و دنیا از اینجا تصمیم گیری می شود نه از توئیت های ترامپ مشروب خور قمارباز!

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، حجت الاسلام محمود ترابی در خطبه های نمازجمعه امروز 5 مرداد ماه با عنوان این مطلب تصریح کرد: اولتیماتوم و تهدید رسمی رزمندان یمن به برخی شهر های عربی که در معرض بمباران ما هستید باعث شده ببینیم که امروز در دوبی یک تشنجی برای خارج شدن از این وضعیت رخ داده است .

وی افزود: مقاومت یمن در حال تغییر و تحول فضای عمومی منطقه است و کسانی که تا کنون به دنبال زدن و بستن بودند امروز باید تمنا کنند که نخورند.

ترابی ادامه داد: در کنارش آنچه که اتفاق افتاد، زدن ناوچه عربستان توسط پهبادهای رادار گریز و زدن یکی از مراکز بزرگ نگهداری ذخیره نفت در جهان است و این نشانه ای دیگری است که دشمنان حساب کار خود را کنند.

وی با اشاره به پاسخ محکم و شجاعانه سردارسلیمانی فرمانده سپاه قدس، به یاوه گویی ها و تهدیدات ترامپ، گفت: بهتر است ترامپ به جای این حرف ها و تهدید ها کمی به گذشته و تصاویری که از خاری نیروهای آمریکایی در جنوب ایران منتشر شد؛ نگاه کند چرا که ما معتقدیم اگر خدا نخواهد هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و ما به پشتیبانی او ایستادگی می کنیم.

امام جمعه گنبد یادآور شد:  مشکلات داخلی هم  با انگشت تدبیر دولتمردان ، مسئولین و کار افرینان و همچینن صبر و استقامت مردم ما حل خواهد شد ، ما دچار بحران نیستیم و می دانیم مشکلاتی هست ولی قابل حل است.

وی بالاترین هوشیاری مردم ایران  را حل مسئله عنوان کرد و گفت:  مردم ایران همیشه توانسته است به خوبی نقاط ضعف و تهدید را به نقاط قوت و فرصت تبدیل کند.

حجت الاسلام ترابی خطاب به ترامپ گفت: تو هفتمین رئیس جمهوری هستی که با آرزوی واهی ریشه کنی نظام اسلامی ایران بر سر کار آمده است و زندگی می کنی همه آنها این آرزو را به گور برده و تو هم به گور خواهی برد و ملت ایران سرافزار تر از همیشه به اهداف خود  که دنیای بدون استکبار، بدون کفرو نفاق و بدون اسرائیل است خواهد رسید.

اعلام دولت یهود رسمی کردن بالاترین تعصب علام است

امام جمعه گنبدکاووس در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اعلام دولت یهود ، مصوبه و رسمی کردن آن در فلسطین اذعان کرد: با تصویب این دولت این کشور را تنها مختص به یهود و لاغیر معرفی کردند و  این رسمی کردنِ بالاترین تعصب عالم است.

وی این کار را یک تعصب کور و رسمیت دادن به تفاوت نژادی به تمام معنا دانست و گفت: با اینکه آمریکا و اروپا نسبت به عملکرد تمام عالم واکنش نشان می دهند نسبت به این تعصب که به صراحت ضد مردم سالاری و کرامت انسانی است حرفی نمی زنند در حالیکه همیشه حرف از عدم تکریم پیروان ادیان دیگر در کشورما دارند.

ترابی با عنوان این مسئله که منظور آنها از ادیان دیگر، بهائی ها هستند افزود: قبر پیغمبر و امام زمان بهائی ها در کجا است؟ در تلاویو و اسرائیل و معلوم است که چنین کسانی مورد حمایت آنها قرار می گیرند!

هر نمازگزار یک عضو از ستاد نماز جمعه باشد

امام جمعه گنبدکاووس همچنین با توجه به 5 مرداد ماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه رسمی در کشور اظهار کرد: 5 مرداد سالگرد اولین اقامه نماز جمعه به صورت رسمی است همان نماز جمعه ای امام فرمودند هدیه الهی به ماست.

وی نمونه تام ائمه جمعه در غیر معصومین در زمان حاضر را  مرحوم آیت الله مشکینی عنوان کرد و گفت: وقتی ائمه جمعه به خدمت حضرت آقا می رسیدند آقا می فرمودند آیت الله مشکینی ما را موعظه کنند.

وی در ادامه افزود: توقع ما این است که نمازجمعه های شهرستان و نمازهای اعیاد ما متفاوت و مایه سرافرازی ما باشد که با کمک رئیس جدید ستاد امیدواریم محقق شود و به اندازه نمازگزاران، عضو ستاد نماز جمعه داشته باشیم تا در ترغیب مردم به شرکت بیشتر مردم در نماز کمک کنند.

حجت الاسلام ترابی ضمن توصیه به شرکت بیشتر در نماز جمعه و ترغیب دیگران به حضور در این نماز عبادی سیاسی  خاطر نشان کرد: روحاینت ، هیئت امنا و بسیج و سپاه احساس مسئولیت کنند تا نماز جمعه ای درخور در گنبد داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.