1397-05-05 05:54
1263
0
55582
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان خبرداد:

پوشش بیمه تکمیلی برای ۱۲ هزار راننده حمل کالا در گلستان / رانندگان برای ثبت نام به مراکز ارائه کارت هوشمند رانندگان مراجعه کنند

مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای گلستان گفت: طرح بیمه تکمیلی رایگان حدود ۱۲ هزار نفر از رانندگان حمل و نقل جاده‌ای کالا در استان گلستان آغاز شد.

به گزارش گلستان ما، مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای گلستان اظهارکرد: طرح ثبت‌نام بیمه تکمیلی درمان، عمر و حوادث حدود ۱۲ هزار راننده شاغل در بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا و همسران آن ها در استان گلستان از اول مرداد تا ۱۵ مرداد ماه هم‌زمان با سراسر کشور آغاز شد.

وی افزود: رانندگان شاغل در بخش حمل و نقل کالا با مراجعه به مراکز ارائه کارت هوشمند رانندگان، مستقر در تشکل‌های صنفی کارگری بخش حمل و نقل جاده‌ای استان و ارائه اطلاعات مورد نیاز اعم از اصل و کپی کارت هوشمند، اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی خود و همسر و شماره شبای حساب بانکی، می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای گلستان با بیان اینکه طرح بیمه تکمیلی درمان، عمر و حوادث رانندگان با هدف بهبود وضعیت رفاهی و حمایت‌های اجتماعی رانندگان در دو مرحله و بدون پرداخت هزینه و رایگان، اجرایی می‌شود، افزود: در مرحله نخست، رانندگان و همسران آنها و در مرحله بعد همه اعضای خانواده آن‌ها تحت پوشش قرار می‌گیرند.

وی درباره زمان اجرایی شدن بیمه تکمیلی رانندگان تصریح‌کرد: زمان آغاز قرارداد از تاریخ ۱۵ مرداد ماه است و رانندگان پس از اتمام دوره ۱۵ روزه ثبت نام و بارگذاری آن در سامانه رانندگان می‌توانند از مزایای این طرح بهره ببرند.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.