1397-05-01 11:59
1424
0
55471
منتظری:

پرهیز از تفرقه و چند صدایی / شیوه مدیریت عادی جواب نمیدهد! مسئولین جهادی عمل کنند

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان گفت: دشمن یک لحظه بیکار ننشسته و مدام در حال برنامه ریزی برای تقابل با نظام است می طلبد مسئولین مدیریت به سبک جهادی را جدی بگیرند.

به گزارش گلستان ما به نقل از دانشجو سلام؛ غلامرضا منتظری در گفتگو با این پایگاه خبری در خصوص سخنان رهبر انقلاب در دیدار وزیر و سفرای وزارت امورخارجه گفت: برای تحقق مطالبات رهبری مسئولین باید باور داشته باشند که در حال حاضر در جنگ اقتصادی و فرهنگی قرار داریم و مدیریتها باید جهادی و انقلابی باشد.

لزوم مدیریت به سبک جهادی

وی افزود: شیوه مدیریت در زمان جنگ با زمان صلح فرق دارد و همانطور که در زمان جنگ 8ساله شیوه مدیریت ما جهادی بود الان هم باید همان روش را مسئولین دنبال کنند.

رییس بسیج اساتید استان ادامه داد:همانطور که دشمن یک لحظه بیکار ننشسته و مدام در حال برنامه ریزی برای تقابل با نظام است می طلبد مسئولین مدیریت به سبک جهادی را جدی بگیرند.

منتظری بیان کرد: پرهیز از تفرقه و چند صدایی در حال حاضر یک دیگر از رفتارهایی است که مدیران باید به آن توجه داشته باشند و اگر می خواهیم منویات رهبری در عرصه ملی و بین المللی تحقق پیدا کند باید در قلمرو انسجام ملی گام برداریم.

وقت دعواهای سیاسی نیست!دشمنان در کمین نشسته اند

وی گفت: در شرایط کنونی همه آن کسانی که انقلاب را دوست دارند و به رهبری عشق می ورزند باید آستین همت را بالا بزنند و الان وقت طرح اختلافات جناحی و حزبی نیست.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: هر فرد در هر جایگاهی که دارد باید تحول را از خود شروع کند و مدام این پرسش را نداشته باشد که دیگران چه کردند بلکه باید این سوال را داشته باشد که من چه کردم ،چرا که تحول همیشه از جایی شروعی می شود که فرد ابتدا انگشت اشاره را به سمت خود بگیرد.

اعتماد مردم به میزان رضایت از زندگی بستگی دارد

منتظری گفت: مسئولین باید برای جلوگیری از موج سواری بیگانگان بر مطالبات مردم به نیازهای مردم پاسخ درست دهند  چرا که اگر اعتماد مردم به نظام افزایش یابد تمام تهدیدها بی اثر خواهد بود در غیر اینصورت مشکل ایجاد می شود و اعتماد مردم هم به میزان رضایت زندگی افراد بستگی دارد.

رییس بسیج اساتید استان در خصوص وظیفه سفرا بیان کرد: همانطور که رهبری فرمودند سفیر جمهوری اسلامی باید علاوه بر سفیری باید حافظ انقلاب هم باشد.

وی ادامه داد: مدیران امروز باید خود را در حال تعقیب گرگ ببیند و با تلاش مضاعف برای تحقق اهداف انقلاب بدوند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.