1397-04-24 02:22
1163
0
55192
در پی تفاهم نامه با یک رسانه خاص رخ داد ؛

اعتراض شدید خبرنگاران به اقدام نسنجیده شهرداری گرگان / تحریم اطلاع رسانی شورا و شهرداری گرگان

عصر دیروز شنبه 23 تیرماه خبری منتشر شد که شهرداری گرگان با یک رسانه قرارداد خبری و اطلاع رسانی با مبلغی بالا و امکانات پیشرفته بسته است .

به گزارش گلستان ما ؛ عصر دیروز شنبه 23 تیرماه خبری منتشر شد که شهرداری گرگان با رسانه ای قرارداد خبری و اطلاع رسانی با مبلغی بالا و امکانات پیشرفته بسته است که در فضای رسانه استان و گرگان حضور ندارد.

حالا اینکه چگونه شهرداری گرگان ، با یکی از فعالین رسانه ای کم اثر و کمرنگ در حوزه رسانه ای استان تفاهم نامه و قرارداد اطلاع رسانی با رقم بالا بسته و قرار شده دفتر کار، امکانات و حقوق و مزایای عالی به 15 نفر از جمله عکاس و تیم خبری این رسانه داده شود.

رسانه ای که وجود خارجی نداشته و در استان و شهر گرگان محلی از اعراب ندارد و احتمال داده می شود مجوز آن از فرد مذکور در آزادشهر خریداری شده باشد.

اما انتشار این خبر خبرنگاران حوزه شورا و شهرداری و خبرگزاری های فعال و مدیران آنها را عصبانی کرد و واکنش تند آنها را موجب شد. این رفتار نسنجیده شهرداری گرگان را نکوهش کرده و خواستار بازنگری و تجدید نظر در این قرار داد شدند.

آنها می گویند حمالی و مجانی خبر زدن برای شورا و شهرداری متعلق به ما باشد و حقوق و مزایا و امکانات عالی برای این فرد خاص ؛ همچنین عنوان شده در صورت انعقاد این قرارداد و اجرای آن ، این سایتها و خبرگزاری ها ،  اطلاع رسانی حوزه شورا و شهرداری را تعطیل و تحریم خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.