1397-04-22 16:20
941
0
55161
ناصر گرزین :

رسانه ها رکن اصلی شفاف سازی و گردش آزاد اطلاعات هستند / شهروندان گرگانی خواهان عدالت و برابری اند نه منافع شخصی و جناحی

منتخب اول شهر گرگان گفت : رسانه ها و فعالان رسانه ای نیز بهترین فرصت برای ایجاد جریان آزاد اطلاعات و شفاف نمودن فضای تصمیم گیری در اداره امور شهر توسط شورا و شهرداری هستند.

به گزارش گلستان ما ؛ ناصر گرزین با اشاره به اینکه گرگان به عنوان شهر دارالمومنین نیازمند توجه بیش از پیش به ارائه خدمات شایسته است، گفت: به عنوان منتخب اول مردم خود را نماینده و متعهد و پاسخگو به همه ی مردم می دانم و معتقدم گرگان  فقط یک یا چند منطقه خاص نیست و باید زیرساخت ها و امکانات شایسته زندگی در سرتاسر آن در دسترس باشد.   

وی با اشاره به اینکه شهر گرگان ظرفیت‌های شناخته و ناشناخته بسیاری دارد و با تکیه بر سرمایه‌های معنوی و مادی این شهر به آینده ای روشن برای گرگان می‌توان امیدوار بود، افزود: شهروندان گرگانی خواستار تغییر و بهبود زندگی و منزلت شهروندی و زندگی بهتر هستند و می‌خواهند که از فقر، فساد و تبعیض به‌دور باشند، شهروندان خواهان عدالت و برابری اند و خواستار شفافیت، فساد ستیزی و قانون گرایی می باشند  و می‌خواهند به آینده‌ی این شهر برای زندگی فرزندانشان مطمئن و امیدوار باشند.

گرزین ادامه داد: شهروندان گرگانی خواستار شایسته سالاری و جایگزین شدن ضابطه بجای رابطه و ترجیح منافع ملی و شهری بجای منافع شخصی و جناحی اند که این خواسته‌ها به‌حق است و به عنوان منتخب مردم از شهرداری می خواهم که تمام توان خود را برای خدمتگزاری به مردم بکار گیرند، منافع عمومی را به منافع شخصی ترجیح دهند، به قانون عمل کنند و حافظ بیت المال باشند.

افق های آینده گرگان امید بخش است

گرزین در بخش دیگری از نطق پیش از دستور خود با بیان اینکه اگرچه تنگناها و مشکلات شهرداری، فراوان است اما افق‌های آینده روشن و امیدبخش می باشند، اظهار داشت: لازمه تقویت پایگاه اجتماعی شهرداری پای‌بندی، وفاداری، راست‌گویی و امانت داری در برابر مردم است که در شما وجود دارد و متعهد به آن هستید.

وی ادامه داد: رسانه ها و فعالان رسانه ای نیز بهترین فرصت برای ایجاد جریان آزاد اطلاعات و شفاف نمودن فضای تصمیم گیری در اداره امور شهر توسط شورا و شهرداری هستند، دست یاری به سوی یکایک رسانه های مسئول و متعهد به اطلاع رسانی برای حفظ حقوق شهر،شهروندان و شهرداری دراز می کنم و می خواهم با نقد و بررسی اقدامات و فعالیت های شورا و شهرداری زمینه های قدم برداشتن در مسیر "گرگان  شهرآرامش بخش برای  زندگی" را برای من و همکاران ارجمندم فراهم کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان فصل الخطاب همه امور را قانون برشمرد و از همه اعضای شورای اسلامی شهر گرگان خواست قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند و مقید به قانون باشند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.