1397-04-17 01:53
4186
1
54991
در گفت و گو فاطمه حسینی با گلستان ما عنوان شد :

تولد دوباره بازیگر زن گرگانی در آموزشگاه سینمایی اهورا

بازیگر نقش اول زن در فیلم بلند "قطب دو" با اشاره به اینکه در تهران استعدادهای شهرستانی را جدی نمی گیرند گفت: خیلی راحت می گفتند باید برای نقش اول 150 میلیون تومان پول بدهی .

به گزارش گلستان ما؛ فاطمه حسینی بازیگر نقش اول زن در فیلم بلند "قطب دو" در گفت و گو با پایگاه خبری گلستان ما اظهارکرد: متولد شهر گرگان هستم ، از نوجوانی به بازیگری علاقه داشتم و همیشه وقتی بازیگران یا مجریان در تلویزیون به ایفای نقش می پرداختند ، برایم جالب بود که این افراد چگونه به این جایگاه رسیدند.

حسینی افزود: دو سال بعد به صدا و سیمای گلستان رفتم و تست دادم که جوابی دریافت نکردم اما مایوس نشدم و این شور بایگری همچنان در وجودم مثل آتش زیر خاکستر منتظر یک جرقه بود.

وی با اشاره به ازدواجش در سال 95 و رفتن به تهران گفت: آنجا دوره های بازیگری را با بازیگران سرشناسی چون علیرضا خمسه و مهدی پاکدل طی کردم و فکر می کردم می توانم از تهران رشد کنم اما به جایی نرسیدم چون آنجا طور دیگری فکر می کنند.

حسینی در پاسخ به سوال خبرنگار گلستان ما در خصوص دلایل عدم موفقیتش در تهران اضافه کرد: آنجا به استیل فرد نگاه می کنند و نه بازیگر ، بعد از آن به پولت نگاه می کردند و راحت می گفتند برای نقش های رودررو با بازیگر اول مرد یا نقش مهم باید پول زیادی بدهید.

این بازیگر گرگانی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه در تهران بچه ها و استعدادهای شهرستانی را جدی نمی گیرند و خیلی سخت است که در تهران چنین افرادی رشد کرده و جا بیفتند.

photo 2018 07 05 14 16 41

فاطمه حسینی بازیگر گرگانی نقش اول زن

حسینی حضور خودش در گرگان را تولدی دوباره خواند و گفت: حضورم در آموزشگاه سینمایی اهورا که به سفارش یکی از بچه های ارشاد استان(رحمان هزارجریبی) بوده باعث شد تا بتوانم خودم را احیا کنم و به شور اولیه برگردم و همانی باشم که خودم می خواستم.

وی افزود: بعد از اینکه به آقای پایین محلی مدیر آموزشگاه سینمایی اهورا معرفی شدم ایشان خیلی به من کمک کرد ، خصوصا اینکه به من گفت باید از صفر شروع کنی ، می گفت باید خاکی بشوی و خودت را از گذشته جدا ساخته و بی ریا باشی.

حسینی در ادامه بیان کرد: حدود 5 ماه در آموزشگاه سینمایی اهورا دوره دیدم و سپس در فیلم سینمایی "بازی نقاب ها" نقش مکمل "آزیتا حاجیان" را بازی کردم که در این فیلم نقش فیروزه را داشتم و این فیلم در فضای استان گلستان و در رابطه با مباحث غله بوده است.

این بازیگر آینده دار گلستانی خاطرنشان کرد: بهمن ماه بود که اقای حمیدرضا اصغری برای حضور در فیلم قطب 2 از من تست گرفت و قبول شدم به عنوان نقش اول بازیگر زن در نقش هانیه که پدرم رئیس یک بانک بوده و من و نامزدم دست به جاسوسی و سرقت از بانک می زنیم ، بازی کنم.

حسینی در پایان گفت: بازیگری را صددرصد دوست دارم و قطعا آن را ادامه خواهم داد.

گفت و گو: جواد عموزاد خلیلی

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.