1397-04-15 05:04
1146
0
54943
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم :

چرا باید یک جوان بتواند بیش از 35 هزار سکه خریداری کند؟/ مدیری که کوتاهی می کند باید با جدیت به آن هشدار داده شود/سنگ تمام سپاه برای آبرسانی به مردم خرمشهر و آبادان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم گفت: مردم ما در هشت سال دفاع مقدس در خرمشهر با دست های خالی ایستادند امروز هم به خوبی خواهند ایستاد.

به گزارش گلستان ما به نقل از رادکانا؛ سیدمحمد حسینی در آئین اختتامیه راهیان نور ۹۶ و افتتاحیه راهیان نور ۹۷ در تالار شهید بهشتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کردکوی راهیان نور را نماد و مظهر نور عنوان کرد و گفت: تمام خوبی ها و حسنات در راهیان نور وجود دارد.

وی با بیان اینکه شهدا مصداق بارز خوبی ها هستند، افزود: یکی از اهداف دشمن این است که جوانان ما از ایثارگری ها، رشادت ها و ازخودگذشتگی های شهدا، رزمندگان و جانبازان آگاهی نداشته باشند.

بعضی از جوانان ما از دوران سخت دفاع مقدس آگاهی ندارند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم با اشاره به اینکه بعضی از جوانان ما از دوران سخت دفاع مقدس خبر ندارند، خاطرنشان کرد: فرزندان ما با افتخارآفرینی های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند و به این افتخارات، افتخار کنند.

حسینی با بیان اینکه تمامی مخالفان نظام تلاش می کنند با فشارهای روانی و اقتصادی کشور را به آشوب بکشند، متذکر شد: مردم ما در هشت سال دفاع مقدس در خرمشهر با دست های خالی ایستادند امروز هم به خوبی خواهند ایستاد.

دبیر کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با اشاره به اینکه زمان زیادی صرف برجام شده است اما آمریکایی ها به چیزی پای بند نبودند و با بیان اینکه آمریکا حتی تحمل حضور در اتحادیه اروپا را ندارد، افزود: کاخ سفید و رئیس جمهوری که داد تمامی هم پیمانان خود را در آورده است آیا این رئیس جمهوری می تواند به وعده ها و قول های خود پای بند باشد.

دشمن بدنبال کاهش مؤلفه های قدرت ماست

سیدمحمد حسینی با بیان این جمله که دشمن بدنبال کاهش مؤلفه های قدرت ماست، گفت: عربستان بخش زیادی از سرمایه خود را در اختیار دشمنان ایران قرار داده تا در هر صورتی به ایران ضربه بزنند.

وی با بیان اینکه خاندان های طاغوتی عربستان و دیگر کشورهای عربی درحال سرنگونی هستند، اذعان کرد: تجربه گویای آن است که ما هر مقدار از منافع خود عقب نشینی کنیم زیاده خواهی های دشمنان بیشتر می شود.

چرا باید یک جوان ۳۱ ساله بتواند بیش از ۳۵ هزار سکه خریداری کند؟

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم با پرسش اینکه چرا باید یک جوان ۳۱ ساله در این اوضاع بد اقتصادی و معیشت مردم بیش از ۳۵ هزار سکه خریداری کند، متذکر شد: این نشان نظارت نادرست دستگاههای نظارتی در نظارت بازار سکه و ارز است.

وی افزود: عده ای در دوران جنگ بدنبال پرکردن جیب خود و نزدیکان خود بودند به همان شکل امروز هم در این مشکلات اقتصادی عده ای بدنبال پرکردن جیب خود و نزدیکان خود هستند.

مدیری که کوتاهی می کند باید با جدیت به آن هشدار داده شود

دبیر کانون دانشگاهیان ایران اسلامی تصریح کرد: مدیری که کوتاهی می کند باید با جدیت به آن هشدار داده شود.

حسینی با عنوان اینکه داستان مردانگی شهدا را باید برای فرزندان امروز ایران اسلامی بازگو کنیم، تصریح کرد: حماسه هایی در دوران دفاع مقدس وجود دارد که بیان آن باعث دگرگونی فرزندان امروز ما می شود.

سنگ تمام سپاه برای آبرسانی به مردم خرمشهر و آبادان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری نسبت به مسائل راهیان نور اهتمام جدی می ورزند، متذکر شد: اگر راهیان نور زنده نگه داشته شود انقلاب ما تضمین می شود.

وی با اذعان بر اینکه بسیج و نهادهای انقلابی در خط مقدم فداکاری می کنند، افزود: سپاه امروز تمام تلاش خود را برای آبرسانی به مردم خرمشهر و آبادان می کند و از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.