1397-04-12 07:48
1540
1
54857
سردار سلامی در گرگان :

اعتراضات صنفی انتقاد به اصل نظام نیست / از 40 سال تهدید اشباع شده ایم

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ما از تهدید اشباع شده ایم، دشمن از زاویه دیگر تهاجم  سنگین اقتصادی را در پیش گرفته  و همه قدرت خود را به کار بسته است، توان دشمن بیش از این نیست.

به گزارش گلستان ما؛ سرتیپ پاسدار  حسین سلامی صبح امروز 12 تیرماه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه نینوا گلستان که در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزارشد، اظهار کرد: حقیقت این است که ما در یک فراز مهم و سر نوشت ساز از انقلاب اسلامی و نظام مقدسمان قرار داریم .

وی افزود: از چهل سال پیش که خورشید پر فروغ اسلام از افق این سرزمین که در سیطره کفر و ظلم قرار داشت، طلوع کرد؛ توانست به مسلمانان حیات ببخشد، عظمت مسلمانان را مجددا احیا کند تا امروز دشمنان اسلام و ایران حتی یک روز از طراحی توطئه های سنگین با قلمرو جهانی از پای ننشینند.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: ما ملتی هستیم که از جهاد و سختی ها رشد کردیم،  اقتدار و عظمت و منزلت بدست آوردیم،هر سناریو و سیاستی که دشمن طراحی کرد و در نقطه مرکزی همه این طراحی ها براندازی نظام و بازگشت مجدد به زمان سلطه هدف اصلی بود، اما از همه آنها با پیروزی گذشتیم.

دشمن در عالم خیال فکر میکرد نور انقلاب خاموش شدنی است

وی ادامه داد: دشمنان هرگز تصور نمی کردند چهل سال دیگر ایران با عظمت و شکست ناپذیر در جهان بدرخشد و هر توطئه آنها به تقویت و رشد و شکوه یک موج از قدرت ما تبدیل شد.

سلامی اذعان کرد: توطئه های تجزیه طلبانه در ابتدای انقلاب و حتی در  استان گلستان،هشت سال جنگ تحمیلی اینها نشانه های عملی تفکر استکبار بود که فکر می کرد این انقلاب و خورشید پر فروغ  اسلام  را از روشنایی  می اندازد و در عالم خیال فکر می کردند که نور خدا خاموش شدنی است اما به تدریج خدا نور خود را کامل کرد .

نتیجه مجاهدت های سخت، قدرت نظامی ملت ایران است

وی بیان کرد:  تجربه سنگین و گرانقیمتی داریم، ما در مجاهدت های سخت بزرگ شدیم، هیچ ملتی به خودی خود رشد نمی کند، سرسخت و شکست ناپذیر نمی شود با این نگاه نتیجه آن این قدرت نظامی ملت ایران شد. همه ملت های بزرگ دست در دست هم عهد بستند که اسلام را از این قدرت سیطره بخش محروم کنند.

این مقام مسئول گفت: اگر در آن روزهای سخت سینه های ستبر خود را برای مقاومت در برابر دشمن آماده نمی کردیم و نخل های بلند قامت جوانان ما بر زمین نمی افتاد امروز باید تاریخ اشغال های متعدد دشمنان را مطالعه می کردیم.

وی تاکید کرد: مجاهدت، رمز سعادت مسلمان از صدر اسلام تا به امروز است. این سفارش قرآن است که شما می بینید.

سلامی ابراز کرد:  امروز ایران اسلامی در دریای آتش، "امن"، "آرام" و "ایمن" قرار دارد و نوامیسش امنیت داشته و مردمانش سر بلند هستند به برکت این مجاهدت چهل ساله آبرومند و جهاد است.

وی خاطرنشان کرد: این دفاع مقدس هشت ساله باعث شد الگوی نبرد با دشمنان بزرگ و غلبه بر دشمنان جهانی را بیاموزد، شاخسار های  اقتدار ملت ما در دنیا دیده شود و این اقتدار دشمنان را میخکوب کرد.

وقتی دشمن ما را در فشار اقتصادی قرار داد ، استعداد ها و ظرفیت های ما شکوفا شد

جانشین فرمانده کل سپاه یادآورشد: وقتی دشمن ما را در فشار اقتصادی قرار داد  استعداد ها و ظرفیت های ما شکوفا شد و توانستیم از دشمنان عبور کنیم و با توکل به خدا اجازه ندادیم خواسته ها و رویاهای آنان تحقق یابد.

وی ادامه داد: وقتی آنان ما را محاصره کردند مشعل های علمی ما روشن شد و در طراز جهانی  قرار گرفتیم و حتی دشمن ترور دانشمندان ما را در خیابان  دنبال کرد اما وقتی ما به فرهنگ قران و اسلام تکیه کردیم توانستیم مقابل تهاجم ویرانگر آنها بایستیم .

سلامی گفت: این نبرد نابرابر داستان شگفت انگیز و سرشار از عبرت  برای ملت ها و همه تاریخ است.انقلاب، ملت و امام پیشوای بزرگ این ملت با هم توانستند این تمرکز دشمنان را بر هم بزنند .

جهاد بعنوان منشور آزادی برای ملت ها و کشورهای اسلامی قرار گرفت

وی با اشاره به رهبری مقام معظم رهبری ادامه داد: رهبر عظیم الشان انقلاب به دشمن نزدیک وجبهه ها باز شد، ما نقطه تمرکز ایجاد کردیم و سرزمین های اسلامی از سیطره امریکایی ها آزاد شد و هیمنه دشمنان درهم فرو ریخت.

این مقام مسئول تاکید کرد: جهاد بعنوان منشور آزادی برای ملت ها و کشورهای اسلامی قرار گرفت و دشمنی که می خواست در حین تولد ما را در هم بشکند، دچار دلهره شدو انقلاب اسلامی قدرت اسلامی در جهان  و از جمله  در سوریه، لبنان  و عراق و یمن بحرین  ایجاد کرد و آنها فقط توانستند تماشا کنند.

وی  اضافه کرد: زمانی که قدرتشان تمام شده بود، تکفیری ها را شکل دادند اما فرزندان اسلامی و قرآن، زمین را از وجود آنان پاک کردند و این به نام اسلام شکل گرفت و امروز دشمن احساس می کند بسیاری از سرزمین های تحت سلطه خود را از دست داده و جنگ را به سوی دیگر کشانده است.

ما از تهدید اشباع شده ایم، تحریم و تعقیب کارساز نیست

سلامی با با بیان اینکه این حقیقت وجود دارد که ما از تهدید اشباع شده ایم، تاکید کرد:  دشمن از زاویه دیگر تهاجم  سنگین اقتصادی را در پیش گرفته  و همه قدرت خود را به کار بسته است. توان دشمن بیش از این نیست تحریم و تعقیب کارساز نیست.

دشمن از منظر آرزوهایش سخن می گوید نه واقعیت ها

وی اذعان کرد:  دشمن در این عملیات روانی از منظر ارزوهایش سخن می گوید و نه منظر واقعیت ها  جنگی که دشمن  به راه انداخته برای ناامید کردن مردم در یک فضای خیالی است. قدرت ما در همه زمینه ها بیشتر است ، پشتوانه اجتماعی نظام از همه دوران ها بیشتر است.

این مقام مسئول  خاطرنشان کرد: دشمن  تصور می کند اعتراضات صنفی است نشانه های اعتراض به اصل نظام است در حالی که اینطور نیست و مردم می دانند که خواسته های آنان توسط نظام و در  چارچوب آن پاسخ داده خواهد شد و پیشرفت ،آسایش و افتخار آنان در همین نظام است..

 

سلامی یادآورشد: اروپایی ها بدون تحریم و محاصره و فشارهای سیاسی سنگین از حل مسائل خود در مانده اند و ملت ما با ثبات و قدرت ایستاده است .

ما از هر زمان دیگر قدرتمند تریم

وی بیان کرد: ما از هر زمان دیگر قدرتمند تریم،این مسائل بسیار کوچک است و اگر امروز مسئولین می بینند با راه های متعارف نمی شود مشکلات را حل کرد، با مدیریت جهادی آن را حل خواهند کرد.

سلامی تصریح کرد: ما مشکلی برای حل مسائل نداریم، کشور ما برای خود اتکایی و وابسته نبودن هیچ چیزی کم نداریم، بسیار توانمندیم، به زانوان خود تکیه می کنیم و امید به دشمنان نداریم.

وی تاکید کرد: هیچ قدرتی نمی خواهد که ما عزیز باشیم و برای همین تلاش خود را می کنند تا نفوذ ما را کم کنند و قدرت بازدارندگی ما را بگیرند . ما برای امنیت نوامیس و خاکمان کیلو متر ها آن طرف ترجنگیدیم و در قلب خطر قرار گرفتیم تا این کشور در خطر قرار نگیرد و عده ای پژواک دشمنان می شوند اما از آنان می پرسیم برای نوامیس خود هم اجازه می دهید دشمن به خانه شان وارد شود.

برنامه ما شکست دشمن است

وی با بیان اینکه ما مصمم به پیش می رویم، برنامه ما شکست دشمن است، افزود: ما پیش از این هم دشمن را شکست دادیم و با توکل به خدا باردیگر شکست خواهیم داد و این را با اطمینان قلب بیان می کنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه کشور  در خاتمه گفت: سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی و ملت و رهبر حکیم و الهی ما همه و همه مصمم هستیم تا این سرچشمه عزت و کرامت مان را حفظ کنیم، مسئولیت سنگینی داریم و باید بسیار هوشمندو مسلط و قوی در داخل میدان بمانیم، ملتی که از یک مکتب بزرگ و رهبری هدایتگر بهره می برد هرگز اسیب نمی بیند

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

س

درود خدا بر شما باد

0
0
پاسخ
1397-04-12 08:11

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.