1397-04-03 18:07
2021
4
54652
هاشمی : در کشور ما طومار امضا کردن عرف شده

توجیه قابل تامل استاندار گلستان در خصوص انتصاب مدیر کل ارشاد : آیا مدیران قبلی ارشاد به میزان این خانم از هنر ، فرهنگ و رسانه سر در می آوردند ؟

استاندار گلستان گفت : من یه سوال از شما می کنم آیا نفرات قبلی این مقدار تجربه که این خانم دارد ، آیا به همین مقدار از هنر و فرهنگ و رسانه سر در آورده بودند ؟ خواسته ها و نیازهای شما را تامین کردند ؟

به گزارش گلستان ما ؛ سید مناف هشامی استاندار گلستان ظهر امروز 3 تیرماه در جمع اصحاب رسانه استان در پاسخ به سوال خبرنگار گلستان ما در خصوص انتصاب سیاسی و جناحی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان گفت : این نکته را بگویم که در ارتباط با انتصاب خانم ها ما شعارمان این نیست که فقط خانم ها را بدون هیچ سابقه و روزمه کاری سر کار بیاوریم .

هاشمی افزود : اعتقاد داریم خانم ها جایگاه واقعی خود ا پیدا نکرده اند ، خانم هایی هستند که شایستگی و ظرفیت دارند ، ما بحثمان این خانم هاست و در این چارچوب کمیته هایی داریم که مدیران زن دارای پتانسیل را شناسایی می کنند و قطعا این انتصاب بدون شناسایی اتفاق نیفتاده است .

وی تصریح کرد : اگر این مثالی که شما گفتید ( مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان) اگر محقق شود ، گزینه ایست که از بین 10 گزینه این فرد انتخاب شده و من استاندار شاید پیشنهاد دهنده باشم ولی در مصاحبه ها و بررسی ها ورودی ندارم و در سایر دستگاه های اجرایی هم همین طور است که من در اینکه چه کسی انتخاب شود دخالتی نمی کنم ولی کسی ضعیف باشد را برکنار می کنم.

استاندار گلستان همچنین اضافه کرد : در خصوص انتصابها 5 تا پیشنهاد می شود و در وزارتخانه بررسی های لازم انجام و انتصاب صورت می گیرد.

هاشمی در توجیه انتصاب یک زن به عنوان مدیر کل ارشاد استان اینگونه توجیه کرد : من یه سوال از شما می کنم آیا نفرات قبلی این مقدار تجربه که این خانم دارد ، آیا به همین مقدار از هنر و فرهنگ و رسانه سر در آورده بودند ؟ خواسته ها و نیازهای شما را تامین کرده بودند ؟

وی در پاسخ به این سوال که کارکنان ارشاد ناراضی و طومار امضاء کرده اند گفت : در استان گلستان و کشور ما عرف است که طومار امضا کنند که این رو می خواهیم و آن را میخواهیم . بحث ما اینست که این خواهر ما رئیس دانشکده بوده ، حداقلش یک خواهر بوده ، دکترا دارد و حداقلش بین 10 گزینه انتخاب شده واصلا ما به شکل فردی روی کسی بحث نکنیم و اطمینان داشته باشید اگر توفیق پیدا کند حوزه فرهنگ و ارشاد را تغییر می دهد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

حسن گرزین

جناب استاندار جوری صحبت میکنه که انگار در وزارتخونه ها برای انتخاب مدیران کل کاملا بی طرف و علمی و کارشناسی شده کار میکنن . انگار ما ندیدیم نماینده های مجلس بعضا سهم خواهی میکنن که یه نفری بشه مدیرکل و فرماندار و بخشدار و غیره .از قدیم گفتن سالی که نکوست از بهارش پیداست . کمی به عملکرد مدیران و مسئولان توجه بشه کاملا معلوم میشه کار انتصابات چقدر افتضاحه.

0
0
پاسخ
1397-04-03 18:09
حسینی

با سلام.سخن استاندار محترم مبنی بر اینکه مگر سایر مدبران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، بیشتر از خانم دکتر کشمیری تجربه فرهنگی و هنری داشته اند ؟ به استحضار می رسانم:1. مرحوم قلیشلی اولین مدیرکل، دبیر با تجربه ادبیات پارسی، شاعر و ادیب، شهردار دو شهرستان،فرماندار و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دو استان قبل از مدیریت ارشاد گلستان بوده اند.2. دکتر صفرزاده قبل از مدیر کلی ارشاد گلستان قرهنگی، از مدبران آموزش و پرورش و معاون ارشاد خراسان قدیم بوده اند. 3.دکتر منتظری هنرمند عرصه نمایش، نویسنده، مدیر عالیرتبه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی و دارای تحصیلات مرتبط، قبل از مدیر کلی ارشاد گلستان بوده اند.4. حجه الاسلام فضیلت از کارمندان و مدیران با سابقه فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و سایر دستگاههای فرهنگی از جمله فرهنگی ورزشی شهرداری و ... بوده اند.بر خلاف اطلاعات ناقص بالاترین مقام اجرایی استان، عرصه فرهنگ و هنر استان همیشه دارای سردمداران باارزش و پرافتخار از هر دو جناح کشور بوده است.

0
0
پاسخ
1397-04-03 18:48
محسن

انتخاب مدیرکل ارشاد از بیرون سازمان توهين به کارکنان ارشاد

0
0
پاسخ
1397-04-03 21:20
بنی هاشمی

جناب مناف یک جوری صحبت می کنند گویی ناف خودشان را از رو از اول با قیچی توسعه و پیشرفت بریدند نه داداش توی این چند ماهی ما ندیدیم آبی از شما ولرم بشه چه برسه به گرم شدن شما هم چون از یک جبهه دیگه خودت رو انداختی این ور میخواستی بدهی به ستاد انتخابات جناب رئیس جمهور را بپردازی

0
0
پاسخ
1397-04-08 10:13

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.