1397-04-03 15:40
1266
0
54613
حسین پور در جمع هیئت مدیره خانه مطبوعات :

کمیته‎امداد و رسانه‎ها دو بال جدایی ناپذیرند / مرکز نیکوکاری رسانه استان گلستان ایجاد می‌شود

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان در نشست با هیات مدیره خانه مطبوعات استان ازجدایی ناپذیر بودن این نهاد با رسانه ها خبر داد و گفت : تعامل بدو طرفه و ارائه خدمت به اصحاب رسانه در برنامه ها داریم .

به گزارش گلستان ما؛ امان الله حسین پور در جمع اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات استان گلستان اظهارکرد: کمیته امداد جایگاه رفیع و ارزشمندی برای رسانه ها و مطبوعات قائل است ، آنها جایی هستند که هدایتگری و روشنگری مردم از این طریق صورت می گیرد و در واقع بسیاری از خیرین و امداد کنندگان نیز از صریق رسانه ها معرفی و شناسایی می شوند.

حسین پور افزود: رسانه ها می توانند اعتماد عمومی به کمیته امداد را افزایش دهند و خدمات بیشمار کمیته امداد به مناطق محروم و مستضعف را که دیگران نمی توانند مستقیما ببینند ، به تصویر بکشد.

وی تصریح کرد: همچنین رسانه ها هستند که با درج گزارشات و اخبار خود دستگاه ها و نهادها را نسبت به وظایف خود حساس می کنند مخصوصا نسبت به دهک های پایین جامعه و این امر باعث افزایش کمک ها و جلب خیرین می شود.

golestanema1

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد : همه دستگاه ها موظفند به رسانه ها کمک کنند و مقام معظم رهبری نیز به این نکته اشاره کرده و کمیته امداد هم آنطور که من خبر دارم از سراسر کشور ، ارزیابی مطلوبی از عملکرد رسانه ها دارد ، علیرغم اینکه برخی هجمه ها علیه این نهاد در اثر غفت و کم توجهی عده ای بوجود می آید .

حسین پور از عملکرد مطبوعات و رسانه های استان گلستان طی دو سال گذشته حضور خود در استان تقدیر و تشکر کرد و گفت : به یاد ندارم طی سالهای گذشته رسانه ای بوده که با اهداف خیر کمیته امداد همسو نبوده باشد .

وی تاکید کرد : با همکاری رسانه ها بود که درآمد 40 میلیارد تومانی این نهاد در سال 95 به حدود 80 میلیارد تومان در سال 96 رسید و پیش بینی می کنیم که امسال این رقم به 110 میلیارد تومان برسد .

این مقام مسئول اضافه کرد : تنها در ایام ماه مبارک رمضان گذشته 7 میلیارد تومان از محل نذورات ، صدقات و زکات و ... داشتیم که در بخش زکات فطریه نیز 45 درصد رشد را شاهد هستیم علیرغم اینکه هجمه های زیادی به کمیته امداد شد .

golestanema1

حسین پور در خصوص اینکه چه کسانی واقعا واجد تحت پوشش کمیته امداد هستند ، اظهار داشت : ما مدام اعضای تحت پوشش را پایش می کنیم و طی این تحقیقات و بررسی ها عده ای می روند و عده ای جایگزین می شوند و ما در تشخیص اینکه واقعا چه کسی مستحق است تحقیقات میدانی انجام می دهیم .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.