1397-03-31 10:57
1117
0
54547
مسئول حوزه علمیه امام صادق(ع):

FATF فعالیت های علیه جبهه استکبار را خنثی می کند / مردم ما یقیناً در مقابل چنین مسأله ای ایستادگی می کنند

مسئول حوزه علمیه امام صادق(ع) گفت: هدف از FATF خنثی کردن همه فعالیت هایی است که علیه جبهه استکبار صورت می گیرد.

به گزارش گلستان ما به نقل از طوبی گلستان؛ حجة الاسلام والمسلمین سید محسن طاهری در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص مسأله FATF اظهار کرد: کسانی که در  حال حمایت از این کنوانیسون هستند هیچ توجیهی برای این حمایت ندارند. حتی کشور هایی که مبتنی بر دین نیستند به این راحتی زیر بار چنین قراردادی نمی روند.

مسئول حوزه علمیه امام صادق(ع) با بیان اینکه ما از کشور های دیگر انتظاری نداریم که در مقابل FATF ایستادگی کنند تصریح کرد: مثل نظام جمهوری اسلامی با یک نگاهی کاملاً متفاوت و با رویکردی بسیار مهم نسبت به نظام های لیبرال، اصلاً برای کشوری مثل کشور ما پذیرفته نیست که از این لایحه حمایت کند.

 وی ادامه داد: چون این قرارداد یک قرار داد کاملاً صهیونیستی و استکباری است که یک اهداف بسیار پلیدی را دنبال می­کند و در واقع می توان گفت که هدف از FATF خنثی کردن همه فعالیت هایی است که علیه جبهه استکبار صورت می­گیرد.

حجة الاسلام طاهری بیان کرد: در واقع نتیجه FATF جزء شکستن جبهه مقاومت نیست. این یک امر مشهودی است. ما نمی خواهیم بگوییم که کسانی که از این لایجه حمایت می­کنند خائن هستند، ولی اگر جاهلانه هم حمایت کنند جهل قصوری نیست بلکه جهل تقصیری است، فردای قیامت نمی­توانند پاسخگوی این جهالتشان باشند.

کارشناس مسائل مذهبی سیاسی با خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی متذکر شد: ما انتظاری که از نمایندگان مجلس شورای اسلامی داریم این است که به هیچ عنوان در این مسأله مسامحه نکنند و به هیچ عنوان تحت تأثیر فشارهای جناحی قرار نگیرند و فقط و فقط منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانهای عالی این نظام مد نظرشان باشد .

طاهری در پایان گفت: طبیعی است که اگر قرار باشد از ناحیه نمایندگران مردم در مجلس کوتاهی شود مردم ما کوتاه نخواهند آمد. مردم ما یقیناً در مقابل چنین مسأله ای ایستادگی می کنند و انتظار بر این است که این مسأله در مجلس کاملا منتفی شود و انتظار ما این است که نمایندگان استان ما موضع شفافی در مقابل این موضوع داشته باشند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.