1397-03-23 19:56
2632
3
54335
انتخاب کشمیری برای ارشاد گلستان قطعی شد

سرنوشت اصحاب فرهنگ و هنر گلستان در دستان مثلث اطلاعاتی / حجت الاسلام فضیلت مدیر کل ارشاد سمنان می شود

طبق اخبار موثق در جلسه مجمع نمایندگان گلستان با معاون پارلمانی وزیر ارشاد ، بر سر انتخاب عادله کشمیری به عنوان مدیر کل ارشاد گلستان توافق شده است .

به گزارش گلستان ما ؛ بالاخره بعد از کش و قوس های فراوان انتخاب عادله کشمیری به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان نهایی شد .

گفته می شود شب گذشته مجمع نمایندگان استان گلستان در دیدار با معاون پارلمانی وزارتخانه فرهنگ و ارشاد به این نتیجه رسیده اند .

سید هادی حسینی از اعضای قدیمی وزارت اطلاعات و نماینده سابق قائم شهر در حال حاضر معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده تام الاختیار سید عباس صالحی برای انتخاب مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است .

سید هادی حسینی همکار سابق و دوست  علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان و همچنین حجت دادور همسر عادله کشمیری است و لذا از این جهت است که برخی ها باور دارند که این مثلث اطلاعاتی سرنوشت ارشاد گلستان را رقم زده است .

همچنین گویا مدیر کلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به حجت الاسلام فضیلت پیشنهاد شده است و وی در یکی از جلسات هفته گذشته بعد از اینکه ساز جدایی را نواخت از حضور یک زن بر اریکه فرهنگ و ارشاد گلستان خبر داد .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علیی اصغر طغرائی

خدایا اخلاص و قرب الی الله را نصیبمان فرما خدایا این استان محروم را از دست باند بازان و دروغگویان خلاص فرما تعهد وتخصص ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا الله

0
0
پاسخ
1397-03-24 07:32
محسن

استان گلستان لیاقت حضورفرزانه ای چون فضيلت ندارد

0
0
پاسخ
1397-03-24 09:58
هنرمند

کاش میشد بجای مدیر کل ارشاد برخی از کارکنان ارشاد را عوض کرد کهبیشتر کاربند هستن تا کارگشا

0
0
پاسخ
1397-03-24 21:18

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.