1397-03-22 06:51
1318
0
54258
جانشین سپاه نینوا گلستان:

امروز تقویت سپاه و سایر نیروهای مسلح تقویت انقلاب اسلامی است

جانشین سپاه نینوا اظهار کرد: ماموریت سپاه حفظ نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که پس از رحلت امام خمینی (ره)، رهبر کبیر انقلاب اسلامی ؛ امام خامنه ای (مدظله العالی) سپاه را یک نهاد بالنده ،پیش رونده و پیش برنده و نهادی که وظیفه آن حفظ انقلاب و ارزشهای انقلاب اسلامی هست معرفی کرده اند.

به گزارش گلستان ما ؛ سرهنگ پاسدار عبدالله عین علی جانشین فرماندهی سپاه نینوا در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گمیشان ضمن برشمردن جایگاه نیروی های مسلح گفت: امروز تقویت سپاه و سایر نیروهای مسلح در تمامی حوزه ها تقویت انقلاب است. تکلیف گرایی و تکلیف محوری تنها مسیر حرکت سپاه بر مدار ولایت در افق روشن در حال حرکت می باشد.

عین علی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد نظامی است که در نخستین روزهای انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام (ره) تاسیس و تشکیل شد. ماموریت سپاه حفظ نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که پس از رحلت امام خمینی (ره)، رهبر کبیر انقلاب اسلامی ، امام خامنه ای (مدظله العالی) نیز سپاه را یک نهاد بالنده ،پیش رونده و پیش برنده و نهادی که وظیفه آن حفظ انقلاب و ارزشهای انقلاب اسلامی است معرفی کردند و به سپاه ماموریت دادند در برابر تهدیدات سخت و نیمه سخت و نرم دشمنان کارش را در بعد داخلی و بیرونی توسعه دهد و آمادگی فداکاری برابر مردم و مقابله کنندگی در مقابله با دشمن را در خودش ایجاد کند.

جانشین سپاه نینوا خاطرنشان کرد: برابر قانون هر جایی که تهدیدی متصور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارزشهای آن است سپاه باید در آنجا حاضر باشد و خودش را در برابر آن تهدیدات قرار دهد و از انقلاب و ارزشهای انقلاب حفاظت کند. گذشته چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هم این را به خوبی نشان می دهد که عملکرد سپاه به همین صورت بوده است و در برابر تهدیدات مختلف در دوران های مختلف سپاه انجام وظیفه کرده است و ثمره آن را در محور مقاومت شاهد هستیم و این تجربه به آسانی بدست نیامده و حاصل رشادتها ،ازجان گذشتگی ها و خون و دل خوردنهای فراوانی که حاصل تقدیم هزاران شهید و جانباز و آزاده هست ،سپاه گوش به فرمان ولایت هست و جان فدای مردم،سپاه خودش را خادم مردم می داند و خار چشمی در چشم دشمنان اسلام است.

سرهنگ عین علی تاکید کرد: امروز تقویت سپاه و سایر نیروهای مسلح تقویت انقلاب است و در این نهاد مقدس فرزندان این مرز و بوم رشد کردند ،بالنده شدند و خیلی ها شهید ،جانباز و آزاده  وخیلی ها خدمتشان تمام شده  و خیلی ها به عنوان سرداران و به عنوان فرزندان شما در عرصه دفاعی و امنیتی جزء افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند./خبرگزاری بسیج

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.