1397-03-17 08:10
1524
0
54101
محمد مهدی نادری :

دانشگاه آزاد آزادشهر با بیش از 25 هزار فارغ التحصیل نقش مهمی در تربیت افراد متخصص داشته است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر گفت :واحد آزادشهر با بیش از ۲۸ سال سابقه فعالیت و با بیش از ۲۵۴۰۰ فارغ التحصیل نفش مهمی را در تربیت افراد متخصص و تحصیل کرده ایفا کرده است .

به گزارش گلستان ما ؛ محمد مهدی نادری در جلسه مشترک با رؤسای آموزش و پرورش شهرستان‌های آزادشهر و رامیان و جمعی از مدیران مدارس متوسطه نقش مدیران و معلمان مدارس را در ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای ادامه تحصیل و موفقیت در دانشگاه آزاد اسلامی مهم دانست.

نادری با تاکید بر لزوم افزایش همکاری مدیران و دبیران دوره متوسطه ۲ مدارس شهرستان‌های آزادشهر و رامیان اظهار کرد: «واحد آزادشهر با بیش از ۲۸ سال سابقه فعالیت و وجود امکانات و تجهیزات پیشرفته آموزشی و کارگاهی و با بیش از ۲۵۴۰۰ فارغ التحصیل نفش مهمی را در تربیت افراد متخصص و تحصیل کرده در شهرستان و منطقه ایفا کرده .

وی تصریح کرد : شایسته است که در ادامه این راه همکاران ما در آموزش و پرورش با معرفی امکانات و تجهیزات این دانشگاه راه را برای انتخاب دانش آموزان برای ادامه تحصیل در واحد آزادشهر هموار کنند.»

نادری  بر همکاری کاربردی دو جانبه واحد آزادشهر و اداره آموزش و پرورش شهرستان‌های آزادشهر و رامیان تأکید و خاطرنشان کرد: «دانشگاه آزاد اسلامی با پتانسیل بسیار خوب در امور علمی و پژوهشی و حضور استادان مجرب و با تجربه بخشی از سرمایه‌های منطقه محسوب می‌شود و متعلق به تمام افراد جامعه است .

رئیس دانشگاه ازاد آزادشهر خاطرنشان کرد : این دانشگاه اطمینان می‌دهد تمام آنچه که از یک دانشگاه انتظار می‌رود را به خوبی برای جوانان علاقه‌مند به ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی فراهم کند.»

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.