1397-03-15 10:45
1365
0
54060
آیت الله سعدی:

هدف امریکا ایجاد شکاف بین مردم و نظام است/ رفتار امام(ره) با استکبار چطور بود که شما آنها را کدخدا می نامید؟!

امام جمعه موقت غرب تهران گفت: یکی از اهداف خبیثه امریکا ایجاد شکاف بین امت و رهبری است و با این ترفند می خواهند بر مردم ما تسلط پیدا کنند.

به گزارش گلستان ما، حسینعلی سعدی عصر در مراسم گرامیداشت سی و نهمین سالگرد ملکوتی حضرت امامخمینی(ره) و قیام الهی 15 خرداد در امامزاده عبدالله (ع) گرگان اظهار کرد: امام(ره) با تأیید و همت مسلمین توانست با اساس قرآن، حکومتی مستحکم  پایه گذاری کند که تا به امروز ثمره اش قابل مشاهده است.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه تصریح کرد: شناخت مؤلفه های حضرت امام(ره) توسط نسل امروزه لازم و حیاتی است که نسل جدید باید به این مؤلفه ها آشنا شود تا از این اندیشه های ناب استفاده کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) با بیان اینکه حضرت امام(ره) اهل توکل و تهجد به خدا بوده است خاطر نشان کرد: ایمان به خدا و معنویت و ایمان به غیب این دو عنصر در حیات رفتاری امام(ره) و در رفتار اعتقادی او وجود داشته که او را متمایز کرده بود.

ارتباط حضرت امام(ره) با اهل بیت ناگسستنی بود

وی ارتباط امام(ره) با اهل بیت را ناگسستنی دانست و اذعان داشت: شخصیت امام(ره) طوری بود که ایشان را استثنایی درست کرده بود. امام(ره) به مردم باور وایمان داشت به نقش مردم در جامعه احترام می گذاشت.

امام جمعه موقت غرب تهران افزود: نگاه امام(ره) نگاه لیبرالیستی نبود امام(ره) به مردم خدمت می کرد ولی برای مردم کار نکرد برای خدا کار می کرد. شما ببینید وضعیت دموکراسی دیپلماتیک را برخی کشور ها از آن آگاه هستند که وضعیت خوبی نیست ولی برای فریب مردم این رفتارها را ادامه می دهند.

این انقلاب از مردم و برای مردم است

آیت الله سعدی با بیان اینکه انقلاب بناست از مردم و برای مردم باشد اظهار داشت: اعتماد به مردم در مکتب امام(ره) وجود داشته و قائل به اعتماد به مردم بوده است. امروز نسل جوان با توده ای از تحریفات حضرت امام(ره) مواجه هستند.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه گفت: امام(ره) یک موی کوخ نشین را به کاخ نشینان ترجیح نمی­داد، همین انقلاب اسلامی  و قیام ۱۵ خرداد را این کوخ نشینان انجام داده اند.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) متذکر شد: آیا از کاخ نشینان این ویژه خواران و درشت گویان اثری دیدید که تاثیری در روند و پیشرفت انقلاب داشته باشند؟! شهدایی که برای این کشور جانفشانی کرده اند به کدام قشر جامعه منتسب هستند؟!

سعدی رمز پیروزی در دفاع مقدس را توکل و وحدت کلمه عنوان کرد و بیان داشت: ما با تکنیک تکنولوژی به پیروزی دست پیدا نکرده ایم ما با تکیه بر ایمان و حضرت امام(ره) و وحدت کلمه توانستیم پیروز میدان باشیم.

چهره بَزَک کرده استکبار را امام(ره) عریان دید و به همگان نشان داد

امام جمعه موقت غرب تهران با برشمردن مؤلفه های حضرت امام(ره) تصریح کرد: یکی از مؤلفه های حضرت امام(ره) که سهم ویژه ای دارد استکبار ستیزی امام(ره) بوده است آغاز پیروزی اسلامی امام(ره) مساله ضد استکباری را مطرح کرده است و بر آن تاکیدات فراوانی داشته است.

وی افزود: بگذریم از تحلیل های بی موردی که در مورد امام(ره) صورت می گرفته است، این یک واقعیت است که نمی توانیم به استکبار تکیه کنیم. چهره بَزَک کرده استکبار را امام(ره) عریان دید و به همگان نشان داده است.

استاد حوزه علمیه و دانشگاه ادامه داد: برخی ها با اعتماد به امریکا خواستند که تحت نظر کد خدا زندگی کنند. چگونه امام(ره) با این رژیم رفتار کرده که شما آنها را کد خدا می‌نامید. بینش الهی امام(ره) توانست عزت ملی را حفظ کند.

آیت الله سعدی در ادامه با بیان اینکه امروز چهره های واقعی امریکا آشکار شده است خاطر نشان کرد: امروز فریبهایی که در سر داشته اند لو رفته است، امروز زبان دیپلماسی جایش را با گلوله و اسلحه داده است. ای کسانی که خواب هستید و یا خودتان را به خواب میزنید نظام سلطه امروز چیزی است که می بینید.

ایجاد شکاف بین مردم و نظام از اهداف امریکاست

 عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) بیان کرد: رئیس جمهور امریکا می خواهد بین مردم و نظام یک دوگانگی ایجاد کند چرا باید از دیکتاتوری حمایت کنید. هیچ نظامی موجودیت خودش را به رأی نگذاشته است.

امام جمعه موقت غرب تهران ادامه داد: کشور هایی که دم از دمکراسی می زنند شما جنگ را بر این کشور تحمیل کرده این آن حقوق بشری است که مدعی آن می شدید. شما مهمترین دارو های پزشکی را بر مردم تحریم کرده اید چطور با این رفتار ادعا می کنید مدافع حقوق بشر هستید؟ بعد میگوید نگاه مردم ایران نسبت به ما باید تغییر کند کدام نگاه؟!

وی با بیان اینکه امروز وارد تجربه جدیدی شدیم که تجربه مذاکرات برجام بوده است تصریح کرد: در این توافق چه دادیم و چه گرفته ایم؟! در مذاکرات قرار شد که دیوار تحریم شکسته شود آیا این اتفاق افتاد؟! خیانت و عهد شکنی امریکا که برای مردم ما روشن بود امروز برای جهانیان آشکار شد.

تکیه به ظرفت داخلی و فعال کردن همه ظرفیت های توسعه

استاد حوزه علمیه و دانشگاه افزود: آنچه که امروز با آن مواجه هستیم در دوران پسا برجام یک وحدت همگانی است. ما باید با تکیه به ظرفت داخلی و درونی و فعال کردن همه ظرفیت های توسعه استان و کشور خودمان وکشورمان را بسازیم و آباد کنیم.

سعدی با بیان اینکه استان گلستان ظرفیت بالایی در توسعه دارد اظهار داشت: باید از تمام ظرفیت ها از جمله نخبگان و اساتید خبره در این مساله استفاده کرد همانطوری که رهبری اعلام کرده است، نگاهمان باید به داخل کشور باشد.

رهبری از آزادی مردم دفاع کرد

امام جمعه موقت غرب تهران با اشاره به اینکه نسل جدید ما نسلی است که به مکتب امام(ره) علاقه دارد ابراز کرد: ولایت فقیه را به خوبی در قانون اساسی تدوین کرده اند. اگر از آزادی مردم دفاع شد رهبری دفاع کرد. اگر از صندوق های مردم دفاع شد ولایت فقیه بوده است که دفاع کرده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) بیان کرد: امروز همانطوری که سالروز رحلت امام(ره) است سالروز انتخاب شایسته مجلس خبرگان رهبری و انتخاب امامخامنه ای(زید عزه) است.آنچه که اقتدار و عزت مردم را بر عهده داشت رهبری بود.

وی در پایان متذکر شد: جهانیان به این نتیجه رسیده اند که تا رهبری در ایران وجود دارد امکان پیروزی بر ایرانیان وجود ندارد و درست هم فهمیده اند. امروز نسل جوان مراقب تحریف این اندیشه های ناب امام(ره) باشند.

هداف امریکا ایجاد شکاف بین مردم و نظام است/ رفتار امام(ره) با استکبار چطور بود که شما آنها را کدخدا می نامید؟!

هداف امریکا ایجاد شکاف بین مردم و نظام است/ رفتار امام(ره) با استکبار چطور بود که شما آنها را کدخدا می نامید؟!

هداف امریکا ایجاد شکاف بین مردم و نظام است/ رفتار امام(ره) با استکبار چطور بود که شما آنها را کدخدا می نامید؟!

هداف امریکا ایجاد شکاف بین مردم و نظام است/ رفتار امام(ره) با استکبار چطور بود که شما آنها را کدخدا می نامید؟!

هداف امریکا ایجاد شکاف بین مردم و نظام است/ رفتار امام(ره) با استکبار چطور بود که شما آنها را کدخدا می نامید؟!

هداف امریکا ایجاد شکاف بین مردم و نظام است/ رفتار امام(ره) با استکبار چطور بود که شما آنها را کدخدا می نامید؟!

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.