1397-03-13 03:38
1146
0
53989
هشدار شدید غراوی به شوراها :

شوراهایی که در کار شهردار دخالت کنند سلب عضویت می شوند / در مقابل تصمیمات افرادی که دانش شهرسازی ندارند می ایستم

معاون عمرانی استانداری گلستان گفت : اگر مواردی از دخالت و فشار این افراد بر شهرداران محرز شود، با ارسال پرونده به شورای حل اختلاف ،سلب عضویت فرد مورد نظر را به دلیل تخطی از قانون درخواست می کنیم.

به گزارش گلستان ما ؛ میرمحمد غراوی بابیان اینکه در چنین شرایطی که اغلب شهرها با کمبود بودجه و عدم درآمدزایی مواجه هستند می بایست شهرداران و شوراها با جدیت در مقابل اضافه کردن نیروی انسانی به بدنه شهرداری ها بایستند.

غراوی گفت: به اعضای شورای اسلامی شهرها توصیه می کنیم در حیطه اختیارات خود گام بردارند و اگر مواردی از دخالت و فشار این افراد بر شهرداران محرز شود، با ارسال پرونده به شورای حل اختلاف ،سلب عضویت فرد مورد نظر را به دلیل تخطی از قانون درخواست می کنیم.

وی گفت: تا زمانی که در این پست باشم از شهرداران پرتلاش حمایت کرده و اجازه زیاده خواهی به برخی اعضای شورا را نخواهم داد و نیز در مقابل تصدیگری افرادی که از دانش شهرسازی و شهرداری بی بهره هستند نیز خواهم ایستاد.

شوراها از اعمال فشار بر شهرداران اجتناب کنندغراوی در ادامه افزود: در حال حاضر 57 درصد از جمعیت استان در شهرها و 43 درصد در روستاها زندگی می کنند که نسبت خوبی محسوب می شود و در تلاش هستیم این توازن با ارائه خدمات مناسب و رفع دغدغه هایی نظیر ایجاد اشتغال، حفظ شود.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.