1397-02-29 07:26
1216
0
53540
جلالی در دیدار هیات مدیره خانه مطبوعات گلستان:

خدمات ویژه برای توزیع نشریات در استان گلستان / موافقت با رونمایی تمبر شهدای رسانه گلستان

مدیرکل پست استان گلستان گفت: در حوزه توزیع نشریات علاوه بر تخفیفاتی که وجود دارد ما هم از اختیارات استانی تخفیف ویژه ای را برای مطبوعات استان در نظر می گیریم تا پیوند بین پست و مطبوعات بیشتر شود.

به گزارش گلستان ما ؛ مهرداد جلالی در دیدار اعضای هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان گلستان اظهارداشت: پست و مطبوعات از سال‌های خیلی دور با‌هم عجین بوده و از هم جدا نمی‌شده و یکی از کارهای خدمات پستی توزیع نشریات بود.

مدیرکل پست استان گلستان ادامه داد: تحولات مختلفی مانند تبدیل‌شدن پست به شرکت، افزایش هزینه‌ها و آمدن اینترنت و رسانه‌های مجازی درصد توجه به نشریات را در کشور و استان کاهش داد.

جلالی با اشاره به برخی از راهکارهای توانمندسازی نشریات، گفت: استان گلستان ظرفیت‌های مناسبی را در حوزه‌های مختلف دارد و یک استان چند بعدی است و این ویژگی‌ها می‌تواند با کمک رسانه‌ها به نقاط مختلف کشور و جهان شناسانده شود.

وی با تاکید بر‌اینکه بسیاری از مردم استان‌های دیگر گلستان و شاخصه‌های آن را به درستی نمی‌شناسند، تصریح کرد: مراودات بین مطبوعات با استان‌های مختلف باشد تا بتواند حداقل در حوزه گردشگری استان تاثیرگذار باشد و مسافران بیشتری را به استان بیاورد و اقتصاد استان را متحول کند.

مدیرکل پست استان گلستان با اشاره به اینکه ما یکی از دستگاه‌هایی هستیم که دوست داریم مراجعات زیاد باشد و خدمات خود را به مردم ارائه دهیم، گفت: خدمات بسیار زیادی در پست وجود دارد که شاید به‌علت خوب تبلیغ‌نشدن و کاهش ارتباط مردم با مجموعه پست اطلاع مناسبی از خدماتی که در پست در حال ارائه است وجود نداشته باشد.

وی اظهار داشت: با کمک رسانه‌ها و خانه مطبوعات نیاز هست خدمات حضوری و غیرحضوری پست به مردم اطلاع‌رسانی شود.

جلالی افزود: در حوزه توزیع نشریات علاوه بر تخفیفاتی که وجود دارد ما هم از اختیارات استانی تخفیف ویژه‌ای را برای مطبوعات استان در نظر می‌گیریم تا پیوند بین پست و مطبوعات بیشتر شود.

وی اظهار داشت: ارتباط بیشتر بین مطبوعات و پست پیوند بین مردم و پست را افزایش خواهد داد و ارتباط ما با مردم در منازل آنها بیشتر خواهد شد.

مدیرکل پست استان گلستان گفت: آمادگی کمک به مجموعه خانه مطبوعات با طرح‌های جدید برای معرفی پست و خدماتش و خدمات رسانه به جامعه را داریم، در حوزه تمبر برخی استان‌ها از این ظرفیت برای معرفی استفاده کردند و شما هم می‌توانید تمبر شهدای رسانه را رونمایی کنید.

000۸ ۴۲

هادی علمدار مدیرخانه مطبوعات استان گلستان هم در این جلسه با توجه به جایگاه پست در جامعه اظهارکرد: این مجموعه با توانمدی‌های بسیاری که دارد هنوز به درستی در جامعه شناخته شده نیست و نیاز است تا با اطلاع‌رسانی بهتر از طریق رسانه‌ها فعالیت‌های پست به بهترین وجه معرفی شود.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه و مطبوعات استان می‌توانند به‌عنوان یک ظرفیت معرفی خوبی برای فعالیت‌ها و برنامه‌های مجموعه پست در استان گلستان باشند.

علمدار افزود: با توجه به مشکلات موجود در حوزه توزیع نشریات در استان گلستان شرکت پست می‌تواند در توزیع با کیفیت و هدفمند مطبوعات، نشریات را به جامعه هدف برساند.

وی تصریح کرد: می‌خواهیم ارتباط بین مجموعه خانه مطبوعات و شرکت پست برای خدمت‌رسانی به جامعه رسانه بیشتر شود و در صورت امکان تمبر شهدای رسانه استان گلستان طراحی و در روز خبرنگار رونمایی شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.