1397-02-20 09:10
1228
0
53365
رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات گلستان خبرداد؛

تمدید مهلت ارسال مدارک برای طرح رتبه بندی / اجرای رتبه بندی با هدف تقویت جایگاه حرفه‌ای خبرنگاران

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات گلستان گفت: طرح رتبه بندی خبرنگاران استان با هدف کمک به استقلال حرفه‌ای، تقویت جایگاه و منزلت حرفه‌ای و اجتماعی خبرنگاران اجرا می شود.

به گزارش گلستان ما ؛ وحید عرب احمدی در جمع خبرنگاران اظهارکرد:با توجه به درخواست خبرنگاران مهلت ارسال مدارک برای شرکت در طرح رتبه بندی تا 25 اردیبهشت تمدید شد.

وی به اهمیت ساماندهی و رتبه بندی خبرنگاران اشاره کرد و گفت: در نخستین جلسه با همکاری اعضای کمیسیون رتبه بندی دستورالعمل اجرایی صدور کارت حرفه ای خبرنگاری بومی سازی و به تائید رسید.

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان تصریح کرد: این کمیسیون با بررسی وضعیت خبرنگاران و سوابق آنها اقدام به رتبه بندی خبرنگاران در 4 رتبه " خبرنگار ، روزنامه نگار ، روزنامه نگار ارشد ، و روزنامه نگار خبره " می کند.

وی با بیان اینکه این رتبه بندی می تواند در خدمات دهی هدف من به جامعه رسانه تاثیر مثبت داشته باشد، اذعان داشت: داشتن بیمه مطبوعات، رزومه کاری مشخص، مدرک دانشگاهی و داشتن تجربه کاری ، آثار موثر مطبوعاتی و رسانه ای و همچنین کسب مقام در جشنواره های رسانه ای از جمله شاخص های ارزیابی به شمار می روند.

عرب احمدی تاکیدکرد: طرح رتبه بندی خبرنگاران استان بر اساس شاخصه ها و با هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در آینده ی نزدیک صورت خواهد پذیرفت و خبرنگاران خبره و درجه یک استان مشخص می شوند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با انجام هر چه بهتر این طرح امیدواریم بسیاری از مشکلات این حوزه رفع و شاهد شکوفایی مطبوعات استان باشیم.

رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان گفت: طرح رتبه بندی خبرنگاران استان با هدف کمک به استقلال حرفه‌ای، تقویت جایگاه و منزلت حرفه‌ای و اجتماعی خبرنگاران اجرا می شود.

وی افزود: طرح رتبه بندی خبرنگاران شامل همکاران مستقیم تحریریه مطبوعات و خبرگزاری ها، سردبیر،‌معاون سردبیر، دبیر تحریریه، دبیر سرویس، معاون دبیر سرویس،‌خبرنگار، گزارشگر، نویسنده، مترجم،‌طراح، کاریکاتوریست،‌ عکاس خبری و .... رسانه‌ها می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.